Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 skulle hatt mensen 09.oktober, men fremdeles ingen mensen. Er ikke gravid, så lurer fælt på hva som gjør at den ikke kommer. Burde jeg bekymre meg?12 dager etter har jeg aldri vært, igrunn aldri mer enn maks 2 dager over tiden.Burde jeg gå til lege?men hva skal de igrunn kunne gjøre...uff nei hadde aldri trodd jeg skulle måtte etterlyse mensen liksom!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Kan være lurt å kontakte lege. De tar nok en gyn. undersøkelse og tar prøver for kjønnssykdommer/tar celleprøve. Har du slanket deg i det siste? Eller begynt/sluttet på p-piller? Dette kan forstyrre syklusen. Sikkert mye annet som kan forårsake dette også.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 ingen p-piller i denne kroppen de siste 6 årene heldigvis. kjønnssykdommer e vel utelukket da vi kun har hatt sex med hverandre (begge jomfru da vi traff hverandre...og nei eg tror ikke at han har vært utro) å kan ikke bare for en gangs skyld den hersens mensen komme da!!!ingen grunn til å rote i syklusen nå! er bare redd for å være gravid selv om testen sier ikke gravid...har to stk fra før på 3 og 1,5 og livet er temmelig tøft for tiden.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 heisann. jeg jikk netopp 11 dager over tiden, så kom mensen....har bestandig hatt syklus på 28 dager..... ikke vet jeg hva som skjedde,men du må bare se om den kommer, og event dra til legen for å høre hva han mener
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 hva har celleprøver med at mensen ikke kommer?????
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 fremdeles ingen mens....14 dager over tiden... tok en graviditetstest til i går for å være på den sikre siden, men den er like blendahvit som den skal være om en ikke er gravid!! Frustrasjonen er stor og undringen ikke mindre over at den kan være så¨forsinket den som alltid er så stabil!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå