Gå til innhold

Hvor umoralsk er det av meg å presse ham for litt penger....?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet det var uklokt, men jeg har hatt et forhold til en gift mann. Han sjarmerte meg trill rundt, kjøpte dyre gaver, tok meg med ut på fine middager, tok meg med på spa-weekend etc når konen hans trodde han var på jobb. Jeg lot meg blende, jeg har veldig dårlig økonomi selv og ville aldri hatt råd til denne luksusen selv. Jeg er alene med et lite barn, bf bidrar ikke mer enn han absolutt må, og vi må snu på hver eneste krone. Jeg burde tatt en ekstrajobb for å tjene mer, vet jeg kan få moren min til å passe barnet mens jeg jobber, men jeg vil jo aller helst bruke denne tiden med barnet mitt istedet!

 

Så nå funderer jeg på om jeg rett og slett skal be min gifte eks-elsker om å hjelpe meg økonomisk mot at jeg holder munn om vårt forhold (som forøvrig er over). Mannen er rik, han tjener rundt 80.000 i mnd. og jeg vil kanskje be om 3-4000 pr måned i en periode.

 

Er det umoralsk av meg? Antagelig ikke mer umoralsk enn det han var tenker jeg.... Hva tenker dere om dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville kjørt på:-) Han taper nok ingenting på det... Kanskje han til og med slutter å være utro.. Verre for deg om han har planer om skilsmisse eller at kona gir blanke f... om han er utro;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sal denne mannen lide for at bf ikke bidrar mer en nødvendig? Ser ikk helt logikken i det..

 

Greit, mannen var utro, men å presse han for penger er jo helt sykt.. Og ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles utpressing og er ulovlig. Du pulte han av fri vilje, så du får ta støyten av det og holde kjeft om det om du ikke hadde en intensjon fra starten av... Skjerp deg, ludder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt synd om han velger å melde deg til politiet da, er det verdt det tro?

 

Hadde heller tjent noen penger på lovlig vis gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil bli prostituert da? Hore rett og slett?

For det er jo det du sier, du vil ha penger for å ha sex og for å holde tett. Flott dame du da. Flott mamma. Bravo!! *klapp klapp klapp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å spørre om han vil hjelpe deg i steden for?

 

kanskje han er redd du vil avsløre han. du trenger uansett ikke true han,den frykten kan han ha hengende over seg og velge å hjelpe deg økonomisk pga frykten for å avsløring....da gjør du ikke noe ulovlig. smart ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ville nok ikke gjort dette. men kan forstå fristelsen til en viss grad. Finn deg en ekstrajobb. en kveld i uka gir 3-4tusen i mnd-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest du skrev at du ville bruke tiden din på barnet ditt. Hvem skal ta seg av det når du sitter inne for utpressing??

 

Er du fullstendig idiot eller bare virker det sånn?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...