Gå til innhold

Er cola også skadelig for gravide nå??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir jo fullstendig hysterisk av å være på nettet. Godt jeg er av den typen som ikke bryr seg og lever videre som normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke farlig i moderate mengder, var hvertfall sånn sist jeg var gravid..

 

Jeg anbefaler at du leser om slike ting på helsedirektoratet sine sider, og ikke her på DIB\BIM. På Hesled. får du helt rett info, og ikke synsing og mening som er her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke engang Cola, så ikke noe problem for meg. Jeg bare flirer av alt hysteriet som eksisterer her inne. Ler når jeg leser, men blir faktisk også ganske provosert av hvor hysterike enkelte er... Hysteri er heller ingen god egenskap å inneha som forelder. Klag på de som spiser spekemat og tar jeg en slurk vin og si at de ikke er egnet til å få barn. Jeg mener nesten at hysterikere ikke er egnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å følge anbefalinger er ikke å være hysterisk, det er å være fornuftig. Eller vil du kalle anbefalinger om å bruke refleks for hysterisk eller det å bruke sykkelhjelm for hyterisk? Jeg vil ikke det og jeg vil heller aldri kalle den som følger anbefalinger for å beskytte barmet i magen for hysterisk. Det å kalle andre hysteriske, når de i realiteten er fornuftige, er en billig herskerteknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cola i store mengder er selvfølgelig skadelig, det inneholder jo koffein.

Men jeg tror man kan drikke inntil, en liter dagen før det er "farlig".

Jeg prøver å holde meg unna det, men jeg ELSKER cola så det hender jeg kjøper meg en halvliten... Det hender altfor ofte faktisk. Ai ai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...