Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert om du i mail-utboksen til mannen din -


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

finner en mail han har skrevet til sin eks der han detaljert beskriver hva han tenker på når han tenker på henne (sex)?

 

Jeg mener, at en mann kan tenke seksuelt om en eks er vel vanlig (han kan jo ikke slette hukommelsen sin) og det får man ikke gjort noe med, men å skrive det til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tenker jeg det hadde blitt månelyst.

Mye som tyder på at han tenker på utroskap, og da er det bare et tidsspørsmål før det skjer, om det ikke allerede har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg aldri oppdaget, jeg snoker ikke i min manns epost.

Heller ikke hans Facebook eller hans post. Er det til meg står det mitt navn på.

 

Jeg synes det er helt forkastelig å snoke i hans personlige ting, og jeg hadde blitt like skuffa og såret om han gikk i min dagbok som om han snoker på post, face osv...

 

Jeg ville annta at det er ulovlig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alt er greit så lenge man ikke blir oppdaga?

 

Du klarer ikke engang å svare på det HI spør om? Man sjekker som regel ikke sånt med mindre man har en dårlig magefølelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er jo litt lite varsom denne mannen skjønner dere. Vi har felles PC og han lot mailen sin stå oppe når han gikk fra den i dag. Jeg innrømmer at jeg klikket nn da jeg så hennes navn. Hvem ville ikke det...?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje like greit at HI gjorde det da, ellers hadde hun kanskje ikke funnet det ut. Var kanskje kvinnelig intuisjon?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville definitivt tatt det opp med ham.

Siden han lot alt stå fremme så du kunne se... Lett å bli nysgjerrig da.

Du får heller starte samtalen med "jeg kikka på mailen din i dag, for den sto åpen. Det beklager jeg, var dårlig gjort. men hvorfor skriver du osv" Han vil sikkert komme i forsvar...

Gubben her sendte masse meldinger til en tja, ikke akkrat eks, men en han hadde pult vaffal. Til og med bilder av seg selv.

Og vi klarte å komme oss gjennom det.

Eller, nå som jeg leser det du har skrevet merker jeg at jeg ikke ER helt over det. Vil nok alltid være usikker på ham.

Lykke til samme hva du velger å gjøre.

Ville hvertfall passa på om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...