Gå til innhold

Kva syns du om huset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det flere "Førdedamer" her inne, eller er du hun som går igjen? :o)

 

Huset var fint, men litt over min prisklasse ;)

Skrevet

Likte huset:-)

 

(beliggenhet og pris og sånn kan jeg ikke si så mye om siden jeg ikke er fra Førde, men jeg kan si at det er godt å se at Førde-damene er aktive på Dib - Man må bare bli glad i Førde-damene:-)

Skrevet

Helt greit. Ikke helt min stil, men kunne likevel ha flyttet rett inn. Men jeg likte ikke planløsningen.

Skrevet

Vi er fleire Førde-damer:)

 

Eg likte dette huset godt. Super beliggenhet i forhold til skule, barnehage og sentrum.

 

 

Skrevet

Hehe, okey ;o)

 

Ja, huset var kjempefint. Nå vet jeg ikke noe om beliggenhet og slik, men var rimelig billig for den flotte utsikten :)

 

Første anonym

Skrevet

Har ikke dere fått dere hus ennå? Hva er det med Førde og eneboliger???

Skrevet

Hvor ligger Førde? Utrolig lav pris!!

 

Jeg fikk 3,350 for leiligheten min på 75 kvm!

Skrevet

Huset er greit. Litt småtteri er det jo alltid men flott stue.Fin pris.

Skrevet

Dette er ikke enebolig, men tomannsbolig. Forklarer vel den lave prisen.

Skrevet

Ikke smak.. Litt umoderne her og der.. Stygt på utsiden.

Skrevet

Fin leilighet/tomannsbolig, men likte ikke planløsningen. Upraktisk med inngang til soverom i stua, og at det ikke var bad i hovedetasjen. Etter min mening bør det være i alle fall være et toalett i hovedetasjen. Ellers så var det jo en innholdsrik bolig med mange muligheter.

Skrevet

Hustak er vel ikke fin utsikt? Huset var sånn midt på treet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...