Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=31347446 Jepp, det er i Førde
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Er det flere "Førdedamer" her inne, eller er du hun som går igjen? ) Huset var fint, men litt over min prisklasse
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Likte huset:-) (beliggenhet og pris og sånn kan jeg ikke si så mye om siden jeg ikke er fra Førde, men jeg kan si at det er godt å se at Førde-damene er aktive på Dib - Man må bare bli glad i Førde-damene:-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 Helt greit. Ikke helt min stil, men kunne likevel ha flyttet rett inn. Men jeg likte ikke planløsningen.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 Vi er fleire Førde-damer:) Eg likte dette huset godt. Super beliggenhet i forhold til skule, barnehage og sentrum.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 Hehe, okey ;o) Ja, huset var kjempefint. Nå vet jeg ikke noe om beliggenhet og slik, men var rimelig billig for den flotte utsikten Første anonym
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #8 Skrevet 21. oktober 2011 Har ikke dere fått dere hus ennå? Hva er det med Førde og eneboliger???
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #9 Skrevet 21. oktober 2011 Hvor ligger Førde? Utrolig lav pris!! Jeg fikk 3,350 for leiligheten min på 75 kvm!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #10 Skrevet 21. oktober 2011 Huset er greit. Litt småtteri er det jo alltid men flott stue.Fin pris.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #11 Skrevet 21. oktober 2011 Dette er ikke enebolig, men tomannsbolig. Forklarer vel den lave prisen.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #12 Skrevet 21. oktober 2011 Ikke smak.. Litt umoderne her og der.. Stygt på utsiden.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #13 Skrevet 21. oktober 2011 Fin leilighet/tomannsbolig, men likte ikke planløsningen. Upraktisk med inngang til soverom i stua, og at det ikke var bad i hovedetasjen. Etter min mening bør det være i alle fall være et toalett i hovedetasjen. Ellers så var det jo en innholdsrik bolig med mange muligheter.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #14 Skrevet 21. oktober 2011 Hustak er vel ikke fin utsikt? Huset var sånn midt på treet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå