trøndermamman87 Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Noen treningsjenter der ute som har erfaring med det? Lurer også på hvor tungt man kan trene styrke?
Fru.Vestavind Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Det er lite forskning på trening under graviditet. Og råda er difor sprikande. Men felles for dei fleste råda er: lytt til kroppen! Føler du ubehag eller bli veldig sliten, så stopp med aktiviteten. Ha ein fin tur!
MammaMø med to små Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Det er ikke farlig å jogge når man er gravid, så lenge man (som hun over meg sier) lytter til kroppen sin:) Eneste man skal unngå er kontaktsport og aktiviteter som kan innebære fall eller harde spark/slag mot magen. ang stryketrening så anbefales det ikke med for hard trening. Det er ikke meningen å bygge muskler nå, men heller vedlikeholde de du allerede har:) jeg trener zumba, går på mølla og trener styrke (er 17+4). Orker ikke spinning lenger pga bekkenet mitt. Kos deg på trening:)
robhen Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg fikk også beskjed om å kjenne etter. jeg er nå i uke 26 og jeg trener styrke og nå har jeg sluttet å jogge men jeg går på mølla i stede. bulk er ingen grunn til skulk. :-) jeg har lagt om en del på styrkeprogrammet mitt og går fort i stede for å løpe. det fungerer for meg. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå