Gå til innhold

Hvem var du i 20 årene dine? (starten av 20 årene)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Studerte

Jobbet deltid

Bodde i kollektiv

Hadde kjæreste

Festet noe

Hang mye på cafè

Skippertaks-damen

Var den eneste i venneflokken uten pc og mobil

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fast jobb.

"friår" fra studiene

Mann

Ingen barn,

Festet en del.

Leid leilighet.

Ikke førerkort eller bil.

Dette var når jeg var 20.

 

Er en del som har forandret seg på 4år.

Mann

Hus

Barn

Bil

Student

Fast jobb.

Fester aldri lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet der jeg fikk jobb, fikk barn da jeg var 23, singel etter å ha avsluttet med den sosiopate faren til ungen, festet vel normalt for aldersgruppen.

 

Har studert siden da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Student, kjæreste (samboer), ingen barn (fikk første som 24-åring), festet og drakk mye/ofte, røyka som en skorstein, skole om dagen, sov om ettermiddagen, oppe halve natta..... you know the drill.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbet litt her og der, noe via Manpower, reiste mye, festet mye, bodde i kollektiv sammen med mine 3 nærmeste venninner. På mange måter den beste tiden i mitt liv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 20 år hadde jeg friår etter videregående. Bodde på hjemplassen min. Jeg var singel, festet nesten hver helg og levde livet.

Året etter flyttet jeg for å studere. Ble kjent med masse nye flotte mennesker. Det første halve året var det fest hver onsdag, fredag og lørdag. Skjønner virkelig ikke hvordan jeg stort sett bare klarte meg med studielånet. Jeg traff en kar etterhvert og til ju første studieår hadde jeg fått meg kjæreste. Da var det brått slutt på all festingen. Jeg flyttet sammen med han etterhvert. Vi holdt sammen i to år. Da hadde jeg fire måneder igjen av studiet mitt. Jeg flyttet fra han og inn på en liten hybel. GUD det var godt å flytte for seg selv. Da ble det igjen litt festing, og jeg levde på nytt livets glade dager.

 

Jeg fikk 100 % fast jobb før jeg var ferdig studert, og flyttet i august til en ny by for å starte i jobben. Jeg ble kjent med nye flotte mennesker, jeg var singel - noe som medførte endel byturer. på det meste var det 6 helger på rad. Etter ett år i den nye byen traff jeg han som nå er min samboer - som er mannen i mitt liv :) Vi har nå holdt sammen i over to år - og er like forelsket som vi var da vi ble sammen. Jeg er ennå i 20 årene og blir her i noen år til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var student og bodde alene på en knøttliten hybel de første par årene av 20-årene. Traff han som senere ble mannen min da jeg var 22, fikk første barnet rett etter endte studier da jeg var 24.. Er nå 30 og venter nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb så student. Kjærste (fremdeles sammen 17 år senere). Festet noe. Likte alle utfordringer som dukket opp; hoppe fallskjerm, dykke, kjøre MC på bane og vei, fly m.m. Enormt fysisk god form. Savner den tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerte på universitetet, var avholds(er det fortsatt) så var aldri på fest, bodde på hybel, jeg var mye alene, trente masse og seriøst og stilte i NM(fikk diger pokal og "edelt metall" rundt halsen), noe som gjorde at jeg stortsett bare var på forelesninger og trente, eller sov og spiste.

Var singel, men hadde noen korte forhold innimellom. Ingen barn, da hadde jeg ikke engang lyst på barn!

 

Jeg er i grunnen ikke så annerledes nå, annet enn at jeg er 12 år eldre, gift, eier hus og er mamma til 2 små. Jeg studerer fortsatt(noe helt annet) og trener(men ikke konkurranserettet) og er like usosial som før.

 

Oi, nå hørtes jeg kjempedøll ut! Er ikke det, men resten av meg hører hjemme i et annet innlegg enn dette;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år nå, er student og har samboer. Sammen har vi en gutt på 1 år. Vi bor i et helt nytt rekkehus med god plass til flere barn, vi har bil og god økonomi. Er så og si aldri ute og fester, men heller hjemme og koser oss med en film eller en god middag. Jeg har travle dager, men savner ikke livet som singel og fri, heller ikke festingen hver helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år. Er gravid og har et barn på snart 2 år. Er sammen med verdens herligste mann som er far til begge barna. Vi har akkurat kjøpt oss leilighet og bil sammen. Vi er ikke interessert i fest og fyll - men det hender en sjelden gang at vi går ut og finner på andre koselige ting sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var 20 år så bodde jeg sammen med min første samboer, som nå 10 år etter er han jeg er gift med. Var student å deltid. Vi festa mye, vanka sammen med mange mc folk og rockere. Hadde det utrolig mye gøy og jeg savner den tiden da vi var bekymringsløse og hadde det bare veldig gøy.

Nå er vi gift og har 2 barn, fester med de samme menneskene som vi gjorde da, bare mye mer sjeldent. 2 ganger i året kanskje. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke funnet meg selv. Strevde hardt for å være en jeg ikke var.

 

Festet flere ganger i uka,

One night stands flere ganger.

TOk ikke vare på kroppen min mtp all festingen.

Begynte å studere da jeg var 22 og da forandret alt seg tro det eller ei. Ble roligere.

Ingen barn.

Men mange menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med studier 22 år gammel - fikk fast jobb med en gang

Samboer, giftet meg som 22-åring

Fikk mitt første barn som 21 åring, nr 2 kom da jeg var 24

Eide hus, 2 biler og hadde bufferkonto..

 

(skal sies at jeg begynte mitt "ville" ungdomsliv veldig tidlig da, så var igrunn lei allerede som 18-19 åring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Når jeg var 21 så så livet mitt ut omtrent som dette:

- festet onsdag-søndag

- "forhold" til en på 14

- bodde med en venninne

- inhalerte en del stoffer som nok er registrert under "narkotika" i ordboka

- jobbet hos en teleoperatør

- null døgnrytme, kritisk sans eller fremtidsplaner.

- piercing her og der og helt vannvittig hårsveis.

- spiste det som måtte ligge på kjøkkenet når jeg kom hjem fra fest.

 

To år etter var jeg tidenes kjedeligste småbarnsmamma med stålkontroll på økonomi, kjønnsdrifter og kosthold. Har heldigvis funnet ut at det går ann å ha det gøy selv om man er blitt mamma så jeg er ikke like nazistisk nå, 12 år etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleier

Samboer

1 barn og gravid med nr 2 - f:96

Festet lite

Eget hus på 160kvm

To biler :o) derav ene i dårlig forfattning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 20 år ,bodde jeg hos faren min i Thailand .Han var alkoholiker og jeg dro ned dit for å prøve å redde ekteskapet hans . Noe jeg klarte og han sluttet å drikke . Ellers jobbet jeg frivillig på et barnehjem der nede , festet og reiste mye rundt sammen med den amrikanske kjæresten jeg hadde da.

 

Beste perioden i hele mitt liv og masse flotte og gode minner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...