Gå til innhold

Hvordan få et normalt sexliv etter fødselen når man er livredd for å bli gravid igjen?!??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har utrolig lyst til å starte opp sexlivet vårt igjen, men jeg klarer ikke! Det fungerer fint med all annen type sex, men når det kommer til selve samleie, så får jeg helt noia, og vi må bare stoppe. Takler ikke tanken på at jeg kan bli gravid igjen, og dette ødelegger ikke bare sexlivet vårt, men forholdet vårt generelt blir også sterkt preget av det.. Mannen ble sterilisert mens jeg ennå var gravid, og det er over 4 mnd siden fødselen...så dette føles helt håpløst!!!

 

Hva kan jeg gjøre for å få det til å fungere igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med kondomer, eller annen preveansjon?

 

Du må jo rett å slett bare stole på at du ikke blir gravid, mannen din er jo sterilisert og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke med prevensjon - stoler jo ikke engang på steriliseringen..!

 

Pokker ta, dette gjør meg sprø..!! :-(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tuller ikke. Det finnes jo eksempler på folk som har blitt gravide til tross for sterilisering.. Og selv om jeg VET at sannsynligheten for å bli gravid etter at han er sterilisert er øøøørliten, så ER sjansen der fremdeles. Og jeg orker virkelig ikke tanken på flere svangerskap, fødsler og barn! Hva hvis VI er "unntaket fra regelen" om at sterilisering er "bombesikkert" ????

 

Bør vel snakke med noen ja.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær med mannen din til legen. Forklar problemet,og be om å få være med når laben undersøker sæden hans.

 

Er han sterilisert for 4 måneder siden, og dette har blitt sjekket, så finnes der ikke svømmere blandt det han "spytter ut" :)

 

Jeg har jobbet på laben å legekontor, og har vært med å sjekke sæden til overnervøse steriliserte menn. Der var ikke en eneste svømmer av det jeg så i mikroskopet.

 

Jeg tror din redsel kommer av at en ikke ser noen forskjell på steriliserte menn og de som ikke er steriliserte under sex. Du innbiller deg at når væsken kommer, så er der sæd som lever. Men sånn er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...