Gå til innhold

Ingen som vil kjøpe brukte klær??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Selv kjøper jeg noe brukt. Selger også noe. Det som er dyrt i utgangspunktet og lite brukt, men jeg sliter med å få solgt det... F.eks tøy som har kostet 300,- nytt selger jeg for 40,-. Og det er pent eller lite brukt til større jente.

Hvorfor får jeg ikke solgt? HVor er det best å selge brukte klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke burberry eller hva det heter, men claire, fransa og wheat. HVor selger du? Finn? Kan godt selgere billigere jeg, bare jeg blir kvitt klærne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)Jeg har også prøvd og selge på finn.Gant og polarn o pyre gikk med en gang.men får ikke solgt det andre.Har seng til salg ,utdresser.sko sandaler cherrox..trehjulsykkel.Men klærne er nok bare hm name it .ikke noe veldig dyrt.Hvordan selger du klærne i pakker eller enkelt vis?Hvilken pris selger du der for ?Håper på noen gode råd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nøstebarn er vel et av merkene som selger skjønner jeg... Har dessverre ikke det. Kjøpt noe tynn ull til å ha innerst, men ellers har jeg hatt så mye hjemmestrikk at jeg ikke har fått brukt alt! Nøstebarn tenker jeg på som unødvendig dyrt tøy..

Kanskje derfor jeg ikke får solgt, siden jeg ikke kjøper sånt tøy som jeg definerer som unødvendig dyrt... Praktisk tøy er tingen - ikke hvilke merker som er populære..

 

Om noen har tips til hvordan selge merker som nevnt, så gi meg gjerne gode råd. Hvis ikke gir jeg snart bort tøyet. Jeg selger bl.a en pakke med jentetøy str 116 med en snittpris på 25,- pr plagg. Og da er det mest tøy fra barnebutikker..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mye brukte klær fra "vanlige" kjedebutikker. Da har jeg betalt omkring 10 kr for en bukse, 5 kr for en body osv. Så i konkurransen med andre tror jeg du vil slite hvis du tar 25 kr for et plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du snakker om body så er jo det til de minste. Ikke klær til en 6-åring. Og 25,- for et plagg som nesten ikke er brukt med en nypris på 300,-.... Og enda mer også. Egentlig utrolig at jeg ikk får solgt synes jeg. Jeg er selv fornøyd og jeg får kjøpt brukt til den prisen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...