Gå til innhold

Luksusfellen...helt utrolig å stå frem å være så dum


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble nesten mer sjokkert at hun damen på Tv2 Hjelper deg i går. Sønnen hadde lastet ned et spill på iPad og så hadde han kjøpt masse greier til spillet som resulterte i at mor fikk en regning på over 13000,- (kort fortalt).

Mor var så sint på Apple, på banken osv. Og moralen i historien var: Ikke gi pinkoden din til barnet.

 

HAHAHA! DA måtte jeg le:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med det. Hu som stod frem i dag mot sengesett fra KID pga ungen hadde kommet seg inn i hullet der dynaputtes inn.

 

Sette skylda på KID.. Hun burde vel tenke litt selv da også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en desperat nok, så driter en i hva andre sier om en har kommet der at en vet en bare må ha hjelp.

 

Mange er dumme i det skjulte, og tør ikke be om hjelpen de hadde trengt.

 

Men bare for å ta det med - MANGE her inne er faktisk dumme så det holder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hun med smurfespillet ja. Hun innrømte at guttungen hadde fått koden hennes og hadde brukt den for å kjøpe ting.

Smart dame.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant og jeg skal ikke latterliggjøre noen for å be om hjelp. Det ER flott at folk ber om hjelp, men jeg skal ærlig innrømme at jeg ofte vrir meg i smerten av dumhet og at jeg veksler mellom å trekke på smilebåndet og har lyst til å gi dem en ørefik.

Men det er ALLTID bra til slutt når det løser seg for de som er med:-)

 

Hilsen hun første som svarte i tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med iPad er at man kan kjøpe ting til de diverse spill uten en, tillatelse. Med en gang du har registrert kortet ditt blir det trukket derfra hver gang uten at man må oppgi noe kode. Det er ingen form for sikkerhet og det synes jeg er veldig dårlig med Appel. Jeg selv laster ikke spill og sånn på iPad, så jeg ville ikke tenkt at hvis sønnen min spiller litt med den ville jeg ha blitt belastet med 13.000,- uten noen form for tillatelse. Det er ikke veldig vanlig. Veldig enkelt å være etterpåklokt .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt utrolig at et menneske som ikke er i stand til å skrive korrekt, mener seg verdig nok til å rakke ned på andre.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo takket være meninger som HI har som i utgangspunktet er bidragende til at det ofte går så langt for slike personer. De skjønner nok rimelig fort at de er på bærtur, men skammen gjør at de blunder for virkeligheten og håper det skal skje et under slik at ting løser seg. Synes heller de skal ha MASSE respekt for at de gjør dette. Til tross for all forakt dem møter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er jo utrolig heldige som får den sjansen...skjønner godt de blir med jeg, bedre det enn å miste alt man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...