Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg er så stolt, for jeg har aldri latt meg selv bli overvektig!! Alltid vært innenfor normalen, noen ganger tynn, noen ganger mer formfull, men ALLTID klart å holde meg innenfor normalen!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Var det litt for tøft for deg å lese at noen andre får skryt når de har gått ned i vekt?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Vent til den dagen du må bruke medisiner som øker vekten..... Jeg har alltid vært nomalvektig eller slank, alt etter som. Så trengte jeg medisiner og vips var jeg 15 kg overvektig. Og jeg får ikke de kiloene av, samme hva jeg gjør nå...... Godt med selvskryt, men ikke vær for tidlig ute
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg synes det er bra at du klarer å holde deg normalvektig!! Så jeg vil gjerne applaudere deg:) Det krever jobb å holde vekten også, selv om man aldri har vært veldig overvektig! God helg til deg;)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 Haha, neida, var ikke så vanskelig for meg å se andre få skryt. Det er selvfølgelig godt gjort å gå ned mange kilo på kort tid! Men jeg har lagt merke til at ingen får skryt dersom de aldri blir overvektige - det blir liksom bare unnskyldt med at de ikke har vært så "uheldige" at de har blitt overvektige, som om det ikke krever at man regulerer matinntaket etter hvor aktiv man er, og om det begynner å gå "feil" vei at man klarer å snu på det FØR man ender opp med 50 kg for mye. God helg til dere også! HI
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 Er selvfølgelig kjempekjedelig om man blir nødt til å ta medisiner som gjør at man legger på seg. Jeg har selv måttet det, og var nok heldig akkurat der, for jeg fikk ikke den bivirkningen. HI
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 Ha ha, hvorfor skal du få skryt for det? Å holde seg normalvektig krever f.eks.2500 kcal per dag. Å holde seg overvektig krever også f.eks. 2500 kcal per dag. Å gå ned i vekt krever skikkelig innsats, men det vet jo tydeligvis ikke så mye om, siden du alltid har vært normalvektig.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #8 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg vil også skryte litt Jeg er 38 år gammel er mer eller mindre gjeldsfri, ikke noe spesiell utdannelse . Har en helt ok jobb. har vært smellfeit men normal nå. født en datter har en flott mann et bra hjem .
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #9 Skrevet 23. oktober 2011 Å HOLDE SEG overvektig ja. Man må jo over lengre tid spist mer enn man har forbrent, og ikke tidsnok snudd dette, dersom man har blitt overvektig. Jeg ser at det krever skikkelig innsats å slanke seg, men det krever også skikkelig innsats å holde seg i skinnet så man aldri kommer dit at man trenger å slanke seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå