Gå til innhold

Noen som har prøvd Nisim?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har stort håravfall på hodet pga pcos..

Lest endel om Nisim produktene, noen som har erfaring med disse?

De er jo veldig dyre, så det er jo noe jeg ikke har mulighet til å bruke fast, men kanskje det hjelper periodevis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA de fungerer Jeg mistet masse hår etter fødsel, sinnsykt masse..bruker "New hair biofactors"...i tillegg spiser jeg dobbel dose arcon tisane..fås kjøpt på helsekost..håret vokser tilbake i rekordfart..i tillegg blir det fint og sterkt.. jeg har veldig tynt hår fra før..tynne hårstrå..så anbefaler virkelig..verdt hver krone..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg bruker FAST og er kjempefornøyd :) begynner å få en fin "lugg" nå etter alt håravfallet... Mistet kjempemasse hår ca 4 mnd etter fødsel, begynte med FAST kanskje 6-7 mnd etter fødsel, og nå, 9 mnd etter fødsel, har hårene vokst i rekordfart :) gleder meg til å få langt oh ikke minst tykt hår!! Jeg anbefaler på det varmeste og det er verdt hver eneste krone!!!

 

Drikk/spis Chiax frø i tillegg, de er stappet med bl.a. B-vitaminer ;) fåes kjøpt på helsekosten, be om info der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Jeg har lest om flere som det har hjulpet på som har mistet mye hår etter fødsel og amming, men pcos er jo noe annet da, men håravfall etter fødsel er jo også hormonstyrt da, så kanskje det virker.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Nisim på grunn av kløe i hodebunnen og er strålende fornøyd! FØrste og eneste shampoo som har virket!

Den er VELDIG drøy, og en flaske varer lenge. Jeg har hatt min flaske siden juni, og først nå begynner den å bli tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...