Gå til innhold

de av dere som har sex med menn som er gift fra før, hvordan kan dere gjøre det,??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan de gjør det?

 

De kobler fra hjernen, tar av seg klærne og spriker med beina.

Ikke verre enn det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snu litt på det HI: Gifte menn som har sex med andre enn kona - hvordan kan de gjøre det!?

 

Det er ikke greit uansett hvilken vei man ser på det forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal kvinnene si nei? det er jo mannen som er gift? Om jeg har et knull på byen så sier jeg ikke nei om mannen er gift det er hans problem.

Akkurat som det er mitt problem at jeg er gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er sant det og,. dårlig gjort er det uansett.. har mann et forhold med en, gift eller har barn med en du bor med så har mann ikke sex med andre,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er i overkant naivt å forvente at helt ukjente damer (og menn) skal gå rundt og ta hensyn til en selv.

Hensyn og trofasthet forventer jeg bare av de som faktisk forplikter seg til meg gjennom familiebånd eller vennskap. Som mannen min.

 

Hvis mannen min hadde vært utro, så hadde jeg selvsagt ansvarliggjort HAM, han som faktisk har lovet meg å være trofast. Ikke en ukjent dame jeg vet nada om og som aldri har lovet meg noe som helst.

 

Forstår meg ikke på disse bedratte damene som tilgir mannen as easy as that, mens de bruker resten av livet sitt på å intenst hate dama han var utro med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mannen som er verst i slike tilfeller,men så lenge en kvinne vet at mannen er opptatt så sier det en god del om denne kvinnen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et teit innlegg HI . det er jo Mannen som velger å innlede et forhold. Det er han som må tenke at han er gift.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en manns elskerinne for 10 år siden. Jeg var så forelsket at jeg skalv når han kom i nærheten av meg. Det skal sies at jeg ikke visste i utgangspunktet at han var opptatt før jeg var hodestups forelsket...

Det eneste jeg tenkte var at han har jo ikke barn så da er det en sak kun mellom voksne...ville ikke ha innledet et forhold til ham hvis han hadde hatt barn med sin samboer. Han løy aldri til meg og ga meg aldri falskt håp, men når man er helt gruseforelska ser man jo håp der intet eksisterer ;-)

 

Føler større ansvar for utroskapen nå enn den gang, men gud for en vanvittig beruselse det er å bli sånn "mannen i mitt liv"/ "ridderen på den hvite hest"-forelska... fryktelig vanskelig å stå i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kan være mange ulike grunner til hvorfor man gjør det.

 

Jeg har vært singel i flere år i perioder. Det er mange, altfor mange, gifte og samboende menn som har seg med single damer. Jeg har hatt det to ganger. Første gangen ble jeg fortalt at samboerskapet var over og at de kun bodde under samme tak inntil de fikk tak i egne steder å bo...... Jepp, så naiv var jeg, og i tillegg elsket jeg mannen. Et halvt år etter siste gang vi hadde sex var han gift og ni måneder etterpå kom første barnet - og fire måneder etter ringte han og fortalte at han hadde valgt feil, men ikke kunne gå fra henne nå når det var barn involvert. Vi innledet aldri mer et forhold, likevel hadde JEG dårlig samvittighet, selv om jeg faktisk var blitt grundig lurt.

 

Etter å i flere år etter dette konsekvent hadde sagt nei til, tja.... etter hvert må det ha blitt dusinvis av gifte og samboende menn, ble jeg så provosert en gang jeg oppdaget hvem det var jeg var blitt sjekket opp av (en kjent mann i visse kretser, og som i andre kretser er veldig kjent for å ligge rundt) så hoppet jeg i høyet med ham. Det var ren utløsning, vi tente hverandre. Pussig nok hadde jeg ikke dårlig samvittighet pga det med ham - mulig fordi jeg visste at jeg bare var et nummer i en laaaaaang rekke sidesprang fra hans side.

 

Moralsk sett mener jeg at jeg burde hatt dårlig samvittighet pga den siste der, men det har jeg faktisk ikke hatt. Dette er en mann som er meget kjent for å holde på som han gjør (jeg var i senga før jeg forstod hvem han var, følger ikke med på såkalte kjente), han gjør det i et lite miljø utenfor der han bor, men han vet at mange som vet hvem han er og som kjenner både ham og samboeren ser ham gjøre det han gjør.

 

Jeg kommer aldri til å ha sex med en opptatt mann igjen. Dette fordi jeg i utgangspunktet mener det er helt feil!

 

Når alt det er sagt, jeg mener at det er først og fremst mannen som er i et forhold som har ansvar for at det ikke skal skje. Av alle jeg vet om som har hatt sex med gifte/samboende menn, så har alle damene unntatt en vært forelsket og i forelskelsens rus trodd på en løgnhistorie.... dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære HI, det er noe som kalles forelskelse, og den gjør faktisk blind. Jeg har hatt et forhold til en gift mann mens jeg var i samboerforhold selv. Vi var så vanvittig forelska i hverandre, og enset ingenting annet enn hverandre. Forelskelsen gikk over (som den jo som regel gjør) og vi gikk tilbake til våre partnere som om ingenting hadde skjedd. I dag kan jeg sitte og lure på hvordan i all verden vi hadde samvittighet til å gjøre dette, men da var det fullstendig naturlig. Vi hadde kun øyne for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mannen tydeligvis vil, og ikke sier han har en partner fra før. Hva hindrer da?

 

De jeg har visst er i forhold har mistet min respekt når de har prøvd seg. Og de har vært mange. En finner dusinet hver gang en går ut på by'n.

 

Jeg fatter bare ikke hva slike menn tenker med! Driter i kvinnene(moralsk pekefinger-sett) de har seg med, for disse mennene forteller hva som helst for å få seg et nypp der og da.

 

Mange tragiske menn ute å går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har sex med dem akkurat som med single menn. Det som er ekstra spennende med gifte menn er at det av og til skal litt mer til for å få dem dit man vil.... desto bedre når man kommer dit man vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...