Gå til innhold

Er så obstipert at jeg har gått opp 3,2 kilo på 5 dager:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Helt grusomt dette her:( Har spist masse av mormors sviskegrøt i dag i håp om den tømmningen i morgen, viss ikke det virker vet jeg ikke hva jeg gjør:(

 

Ps. Er ikke gravid for de som måtte tro det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke er gravid, da er mulighetene mange, hadde løpt å kjøpt noe som heter frukt og fiber (apotek og helsekost) samt en fl dulphalac. Tak en god dose av hver og ventet, forhåpentligvis ikke så altfor lenge.

 

Da jeg var obstipert i forb med graviditeten, så var faktisk lakris det eneste som løste dette.

Prøvde alt fra miniklyster til en meterlang slange langt opp i tarmsystemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lactulose? Linfrø, masse rå gulrøtter? Masse vann, vær i bevegelse, massere magen din, ligg på magen og spenn deg sånn at du får tak i føttene med hendene dine, ligg og vugg så lenge du orker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 Kiwi, pepsi max eller noe med koffein, mye omega 3/tran, masse vann med linfrø i(la de stå 10 min før du drikker) eller bare et godt gammeldags klystèr!

 

Good luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, hva spiser du egentlig?? Kjøp Frukt&fiber på helsekost el lign. Får seriøst fart på magen, kan dog oppleves smertefullt/krampeaktig, men det får ut faenskapet! Så vidt jeg vet kun basert på naturlige greier. Ligner på effekten av legemiddelavføringsmidler, men i teorien mer skånsomt og naturlig. Ikke fortvil eller bli flau, dette opplever veldig mange i løpet av livet! Shit away!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...