Gå til innhold

Er jeg stygg mot samboeren min?....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste uken vært hos mine foreldre da det toppet seg for meg..Uten at det egentlig var noen grunn for det:/

Vi har hatt et turbulent forhold,men har den siste tiden vært ganske bra,så jeg skjønner ikke meg selv.Men jeg føler han ikke er sikker på oss,eller,han klarer iallefall ikke å overbevise meg om sine følelser.Så nå har jeg vært vekke snart en uke,og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Å prøve å snakke med han er nytteløst,han bare trekker seg inn i seg selv og sier ikke en ting.Men jeg har dårlig samvittighet fordi jeg bare "stikker" uten en åpenbar grunn,føler det er dårlig gjort ovenfor han:/

Hva jeg vil med dette innlegget?Aner ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unskyld meg... er dere 15 år? Utrolig umodent å stikke av og bli borte i en uke uten å snakke sammen!

Håper for guds skyld at dere ikke har barn som skal leve oppe i dette tenåringsdramaet!?

Skrevet

du har dratt vekk i en uke uten en grunn,.

gammel er du... du skylder på han,. men lær deg og prat til han på en måte han forstår

Skrevet

Da må du komme med forslag til hvordan jeg skal snakke med han,jeg har prøvd å snakke med han på alle mulige måter og nå har jeg vel kanskje gitt opp.

"Grunnen" til at jeg reiste var rett og slett det at vi ikke klarer å snakke sammen,var ingen spesiell hendelse,men det toppet seg bare.

Vi er forresten over 30 begge to.

Skrevet

dere er over 30 og holder på slik,..

handler om hvordan man går frem,.

har en mann selv som ror seg unna mye, men jeg kan da prate med han..

du må være voksen nok til og spørre mannen din rett ut om han ikke er voksen nok til og prate.. han er over 30 og er ganske voksen i alder,..

han må lære seg og kunne prate, men du må også lære deg og ikke hive deg inn i en samtale ut av det blå og prøve og prate mer positive ting enn negative, ellers blir det veldig negative for den som prater med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...