Gå til innhold

Tåler du en hel flaske vin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså slik at du kan være i stand til å ta vare på barna dine/ikke la de se deg påvirket? Etter at de har lagt seg altså.

Jeg tenker ikke på om man tåler det på fest altså, da "skal" man jo bli full:)

Jeg kunne aldri i verden funnet på å drikke en hel flaske vin i under det samme taket som barna mine (eller andre barn for den saks skyld), det holder mer enn nok med et lite glass vin eller et stort glass øl. Jeg blir full rett og slett av en flaske vin, skikkelig på sjangleren.

Reagerte på at en annen sa hun drakk en flaske vin etter at barna hadde lagt seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tåler det, men jeg har ikke behov for det. Nøyer meg med ett glass eller to. Og så er det stopp:)

Skrevet

Jada, jeg hadde nok greid å få barna til lege eller trøstet de om noe skjedde. Men jeg ville aldri gjort noe sånt. Jeg mener det er bra for barn å lære om moderat alkoholforbruk, så et glass eller to kan jeg gjerne ta. Men en flaske er for meg fyll og er uaktuelt.

Skrevet

Er vel 5-6 år siden jeg sist smakte alkohol så jeg regner med jeg ville blitt dritings av en flaske vin...

Skrevet

Joda, jeg også skulle nok klart å ta vare på de på en eller annen måte, men jeg hadde jo vært full og det ville jo barna ha sett..

hi

Skrevet

Tror jeg hadde kastet opp halvveis. :P Liker ikke vin, og drikker det aldri. Hadde ikke tålt en hel flaske altså. Da hadde jeg sikkert vært skikkelig på tur.

Skrevet

Jeg tåler det uten problemer. Blir så vidt brisen av en flaske... Jeg tåler mye alkohol, og har alltid gjort det. Har ikke peiling på hvorfor, for jeg er ikke akkurat svær med mine 1.61 og 50 kg.

Skrevet

Jeg kan fint drikke en flaske vin uten å føle meg noe særlig beruset. Så ja, jeg kan drikke en flaske vin med ungene i hus og legge de og trøste de om nødvendig.

Skrevet

Det kommer jo også ann på hvor fort man drikker denne flasken da. Er det i løpet av 6-8 timer, så er det jo ikke sikkert man merker så mye til det. Men er det i løpet av 2 timer så vil man selvfølgelig bli mer beruset.

Skrevet

Nei, er pære kanon etter ei flaske. Tror jeg, noen år siden jeg prøvde sist. Er vel lite sansynlig at tålegrensen er hevet etter over 2 år med nesten avhold (prøving) og totalavhold fra starten på prøverørsforsøk i juni...

Skrevet

Skal man bli full på fest?? Merkelig innstilling.Men ja jeg tåler nok en flaske vin hvis jeg kosedrikker den, og det er jo slik jeg mener alkohol skal drikkes. Man skal nyte det man drikker og ikke helle det i seg. Hverken hjemme eller på fest.

Skrevet

Drikker svært sjelden jeg. Men en flaske rødvin klarer jeg ikke, for det blir jeg veeeldig full av og helt jævlig dagen derpå. En flaske hvitvin kan jeg tåle om den drikkes over flere timer. Men helst ikke, jeg veier ca 55 kilo og er 160 så tåler ikke mye alkohol egentlig..

Skrevet

Du så at jeg skrev "skal" og ikke skal? Eller kanskje ikke ?

hi

Skrevet

tåler ikke tre smirnoff engang ;-p

Skrevet

En flaske og jeg er helt "borte" ... Må blande for å ikke bare sovne, blir sløv av vin jeg, i tillegg til fyllasjuk....

Ikke anbefalt og shotte ei halv flaske vin (vi var to på ei full flaske), da går man ned for telling ganske fort hvis man har litt anna drikke innenbors :P

Skrevet

Det var jeg som skrev at jeg fint kunne drikke en flaske vin etter barna har lagt seg.

Jeg blir hverken full eller brisen etter en flaske vin.

Jeg tåler alkohol svært godt og det skal mye til før jeg blir full.

Skrevet

Det kan jeg finne på å gjøre, blir ikke spesielt full av det.Da har vi stort sett middagsselskap, og kvelden kan bli lang. Men må innrømme at det skjer relativt sjelden, og overhodet ikke nå som jeg er gravid (da er det null).

Vanligvis blir det en to-tre glass, tenker jeg. Med avisa og radio som selskap. Kanskje med noe god mat sammen med mannen min.

Skrevet

Når jeg skal ut-ut så drikker jeg 4 sommersby, 2 flasker vin og noen drinker på byen, og står fortsatt oppreist.

Så ja, 1 flaske vin tåler jeg uten problemer :)

Skrevet

Tror alle er forskjellige når det gjelder alkohol. Selv kjenner jeg det etter et glass vin ;-) så derfor stopper jeg der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...