Gå til innhold

Vil dere anbefale oss noen bra filmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Get boksen har streiket idag så har ingen kanaler i helgen før til mandag så da tenkte vi å dra å leie noen filmer.

Har dere tips til noen bra filmer?

Vi liker morsomme komedier og skumle drama/thrillere.

Er veldig glad i litt sånne psykologiske thrillere og sånn. Er ikke så veldig glad i overnaturlige filmer hvis dere skjønner :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat triller dette jeg kan annbefale men velkommen til familen Rayli og Rabbithoule er bra filmer, kankje litt jentete men fine.

Skrevet

Jeg er veldig glad i transformers filmene jeg da :) Kom ut en ny film tidligere i år.

Skrevet

Er ikke så veldig glad i sånne science fiction filmer egentlig så tror kanskje ikke transformers er noe for meg :)

Skal sjekke ut de to andre.

Noen som har flere tips?

Skrevet

Saras nøkkel, krimserien Den som dreper, Kongen av Bastøy, helt sikkert kanskje..

Skrevet

Anbefaler "Kongens tale" på det varmeste. Vi ser mye film, og leide den en gang nærmest i mangel på noe annet. Og den er faktisk en av de beste filmer jeg har sett. Varm, humoristisk, dramatisk, og gir et litt annet perspektiv på store hendelser i vår nære historie. Den er ikke innenfor dine kriterier, men den var heller ikke blant filmer vi normalt hverken orker å se eller liker. Men veldig, veldig god.

"Kongen av Bastøy" er forøvrig en film man ikke bør gå glipp av.

Skrevet

-Traitor (thriller med politisk innslag, men ikke "tung" om du skjønner) Veldig bra, synes jeg.

-Grand Torino (drama med litt action, med gamle Clinter'n)

-Klovn- the movie (du bør ha sett litt av serien først, slik at du kjenner til karakterene. Dansk, helt jævlig klein komedie!)

-Alle Jason Bourne-filmene.(thriller)

-Girl interrupted(drama)

-Salt(thriller/action)

-Kick-Ass(komedie)

Skrevet

"The lincoln lawyer" "bridesmaids" "country strong". Er knall bra filmer som jeg har sett nylig i hvertfall:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...