Gå til innhold

Fælt av meg å si dette til eksen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var noe som dette : Du vet fælt lite om livet mitt det siste halv året, så du skal ikke uttale deg så mye om det.. Jeg har faktisk klatret opp på flere steger etter bomba mellom oss, og kommet meg opp så mye høyere enn det jeg var da du knakk meg med volden og hersketeknikkene.. Derfor orker jeg ikke mer møkk ifra deg.. Litt motgang gir meg styrke, så takk til deg... ?

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er poenget?

Det eneste du oppnår er å fortelle ham at du fortsatt tenker på ham og er opptatt av hva han mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du faktisk har reist deg så mye etter å ha blitt kvitt ham, skulle det vel ikke være nødvendig å si det. Men det er nok en del som sier slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har pratet møkk om meg, sønnen vår, og resten av slekta mi bare for å høre fra meg. Jeg gadd ikke mer av tullet og svarte derfor det der..

 

Slik at HAN kan tro jeg har fått til noe bra mens han fortsatt synker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ulempen med måten du har formulert deg på er at den virker mot sin hensikt. I steden for å vise ham at du har det bedre nå, oser meldingen av bitterhet. Det forteller ham ikke at du har det bra nå, men tvert i mot at det han gjør funker og at det går inn på deg......

 

Syns kanskje ikke det er så fælt av deg nei, men du oppnår fint lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje sant, men han har da holdt munn og holdt seg unna oss noen dager, så oppnådde kanskje litt, men hvor lenge det varer... det var en annen sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg virker det som om at det er deg selv du prøver å overbevise om at det er som du sier..Og det virker litt fjortis..(sorry,men du spurte jo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt usikker på hvordan jeg skal forklare det...litt sånn ædabæda på en måte:pMen husk at dette kun er MIN mening da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det sånn at meldingen din var svar på noe han hadde sendt deg først? Ut i fra den første setningen.

 

Syns det var en tøff melding jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde fortelle i brevet ditt... Hva du har opplevd negativt om han som hars att sine spor, også skal du skrive etterå hva du tenker om dette, så er det posetive på hva du har klart...Det siste er at du ønsker han også skal få hjelp for sine problemer... SKRIV rett ut det du føler, å det kan være det beste.

 

Har skrevet ett slikt brev selv, andre har lest det. Å de virket svært fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han hadde sendt noe først ja.. Vi har hatt null kontakt omtrent helt siden jeg gjorde det slutt...og når han har sendt meg noe,så kan det i starten være veldig grei melding.. Svarer jeg ikke får jeg dritt, og når det går så langt at han kaller sønnen sin for ting da går det litt langt!

 

Han påstod også at jeg har fått politi til å synes synd på meg og sønnen vår, og det er derfor jeg har hatt kontakt med de etter voldepisodene med eksen.. og mye annet tull.. Derfor starten at han vet fælt lite om livet mitt, siden han drev og uttalte seg så mye om at jeg var så nedsnødd og åndsvak siden jeg hadde fått "alle" til å synes synd på meg og sønnen vår.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt? I forhold til meg så er du snill mot ham.. hehe.. Jeg sa, og mener fortsatt; "den dagen du dør så må du huske på shorts og solkrem, for det er JÆVLIG varmt der du ender opp..."

 

Dette var etter 5 år med fysisk, verbal og mental terror og mishandling, og etter 2 år på antidepressiva og hos psykolog.. Vi var i rettsforberedende møte i forrige uke pga barnefordeling, og jeg sa HØYT OG KLART at JA; DET STÅR JEG FOR 100% ENNÅ. Så at sakkyndig skjulte et smil, hun vet hvordan han er..

 

Så, ehhhh. din beskjed var egentlig nøktern ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. etter det han gjorde meg deg 11:41 så syns jeg ikke det var sååå ille! :)

 

Jeg og han var ikke sammen såå lenge, så hadde ikke så mye å si.. Er nok værre for deg, med så mange år.

 

Hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det toppet seg bare for meg da han en dag dro på jobb for så å RINGE hjem og si at han ikke kom tilbake. Dette var 4 dager etter vi fant ut at jeg var gravid med vårt tredje barn. Mannen hadde ikke engang baller til å sette seg ned å fortelle meg at det var over. Han har bl.a meldt meg til barnevernet, og lagd masse helvete i hele svangerskapet for å framprovosere en spontanabort (legen min ringte han t.o.m for å fortelle han at han måtte roe seg ned for jeg fikk kraftige blødninger hver gang vi kranglet, men det gjorde han bare ekstra gira på å pushe meg). En fantastisk mann, gitt!! Takk Gud for at de finnes psykologer som klarer å få en til å våkne opp ;)

 

Lykke til, HI! Bare få det ut, er du forbanna, la han få høre det! Du vet selv hva du finner deg i, og sett grenser for deg selv! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig fjortis - uansett om han har vært fæl.

 

Slutt å svare på møkket hans, hev deg over det og vært stolt av at du har kommet deg videre. Denne meldingen blir litt ædda bædda, og han kommer garantert til å sende mer møkk tilbake.

Du gjør bedre ved å bare ignorere han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...