Gå til innhold

Skulle ønske...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske at jeg var pen og har en kropp som passer til alt.

Hater å stå foran speilet hver morgen og finner klær som kler meg + at jeg har en høy iq....

 

Skulle ønske jeg hadde utseende som alle bare sier: "så vakker du er. du er heldig som kan ha på deg hva som helst og spiser hva som helst uten og legger på deg. Du er bare rett og slett nydelig".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg skulle ønske meg at jeg var frisk. Da hadde jeg blåst i alt det andre - for det kan man jo ordne!

Skrevet

Hehehehe, prøver du å si at du ønsker deg høy iq eller at du har det?

 

Du trenger selvtilit, jente. Med selvtillit trenger du ikke hige etter andres bekreftelse av ditt utseende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...