Gå til innhold

Verdens beste mann, flere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg syntes det er så utrolig mange syte innlegg her inne, om hvor egoistiske og slemme mannfolk dere har. Ikke kommer de inn til avtalt tid kl 23.00, de tar ikke ned do lokket etter seg osv osv. Lista til mange av dere er lang. Jeg forstår at mannen er en drittsekk om han er utro, det er en ting. Men om han rett og slett er ute med kompiser litt lengre enn avtalt osv, så er han vell ikke verdens verste gubbe av den grunn?!.

 

Jeg setter utrolig pris på min kjære. Jeg henter han mer enn gjerne de få gangene han skal ut på byen, om jeg så skal opp på jobb tidlig tidlig den morningen. Om han ringer å spørr meg om noe, stiller jeg så klart opp. Om han en sjelden gang vil ut med kamerater en lørdag- "kos deg vennen min". Jeg EIER da vell ikke mannen min. Jeg sier ikke at man ikke har lov til å reagerer på alvorlige ting som skjer (utroskap), men slutt å syt for bagateller.

 

 

(vi har våre diskusjoner vi også, ikke misforstå. Men det mener jeg er bare sunt i ett forhold, det gjør ikke gubben min til verdens verste selvom han ikke er enig i hva JEG sier).

 

Er det flere som syntes de har en fantastisk mann (noe man sjelden hører om her inne), eller er alle like misfornøyd med gubben sin som det som kommer frem i ulike innlegg her???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallaluja. Hehe. vi trenger egentlig ett slikt innlegg ja. Jeg har ogå verdensbeste mann. Som deg har vi våre diskusjoner, men jeg ville aldri ha byttet han ut- ikke for alt i verden.! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Jeg har også funnet med\g en herlig mann. Vi krangler innimellom, vi diskuterer noenganger- noe som er helt naturlig når vi bor sammen. Han er verdens beste <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er herlig. Men det ser ikke ut til at det er så mange som er fornøyd med mannen sin hi? er ikke såm mange som har skrevet her inne:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amen.

 

Jeg er heldig, som har en mann som elsker å lage mat, som hjelper med klesvask, og tar seg av alt av papirarbeide. Så holder jeg styr på at det er rent og ryddigt rundt oss :-)

 

Nå skal det sies at han er musiker, så han går hjemme om dagene, men jeg må titt og ofte tåle at han kommer hjem på morgenkvisten.

Jeg har aldri sagt noe på det, men han er klar på at det skal forandring til nå når vi har en bolle i ovnen. Meen altså.. selvfølgelig skal man også kose seg selv om man får barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er den beste :-)

 

Han gjør mye mer husarbeide enn meg og har få "dolokkvaner" i tillegg til å være spennende, snill, morsom, kjekk og god!

Måtte bli over 30 da før jeg fant meg en sånn gromkar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint innlegg! :D

Jeg også vil si at jeg er velsignet med en bra mann, og får litt sjokk av enkelte klageinnlegg her inni mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har aboslutt sine sider, men ville aldri byttet han ut for noe! Vil en av oss ut og lufte oss litt, er det ingen problem. Vi hører gjerne med den andre før vi avtaler, han har en tendens til å glemme avtaler vi har gjort. Men ellers så sier vi begge: kos deg.

Han sender aldri meldinger til meg når han er ute, men jeg pleier å sende han en melding om jeg går og legger meg før han kommer hjem. Bare for å si god natt:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for ett fint innlegg:) jeg har også funnet drømmemannen min <3 han er så herlig mot meg. og jeg kan stole på han. vi er heldige vi jenter. som er velsignet med herlige menn. ja han har sine sider, men da har da jeg å. jeg er ikke alltid like morsom når jeg har mensen, er sliten osv. men bor man sammen blir man også samboer med hverandres mindre heldige sider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...