Gå til innhold

Noen som ser The walking dead her? Noen spørsmål.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ikke fått med meg starten.

Hva er egentlig grunnen til at de blir slik?

Fant de han mannen som skar av seg litt av armen for å komme fri fra håndjernene?

Han mannen de satt fra seg ved veikanten, hva skjer med han?

 

Egentlig burde jeg ikke se på det siden jeg ender opp med masse mareritt, men er rett å slett blitt hekta og er veldig nyskjerrig på hva som vil skje vidre. Spennende serie, men har ikke fått med meg alle episodene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har sett første sesong, 2. sesong starter nå, så vidt jeg har skjønt? Bra serie! :)

 

Det som skjedde var rett og slett et virus som slo til, som nesten hele befolkningen ble smittet av (smitter veldig lett, overføres via spytt). Viruset "tok over" og gjorde dem til noen slags zombier. Som for zombier flest, er favorittretten vanlige mennesker. :)

 

Hovedpersonen (politimannen) lå på sykehus i koma da viruset brøt ut, og våknet flere uker(?) etterpå, slik starter serien. Han finner etter hvert familien sin og de andre folka igjen.

 

Han som skar av seg armen fant de ikke igjen i sesong 1. Men han overlevde jo tydeligvis, han kommer sikkert tilbake i en senere sesong, tipper jeg.

 

Han de satte fra seg i veikanten må ha blitt en zombie nå, med mindre han ble drept før han ble fullt transformert. Jeg tviler på at vi ser ham igjen, men man vet jo aldri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

 

Utrolig spennende serie ja. Men veldig skummel...

 

Hvem er det han snakker med i radioen som aldri svarer tilbake?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en far og en sønn som han møtte i første episode. De hjalp ham, han møtte (heldigvis) på dem etter at han kom seg ut av sykehuset, da visste han ikke helt hva det var som skjedd med verden... ;) Han ville videre for å lete etter konen og sønnen sin (ut fra at enkelte ting var fjernet fra huset virket det som om de hadde forsøkt å flykte, derfor ville han lete etter dem i håp om at de levde), mens faren og sønnen valgte å bli der de var. Men hovedpersonen hjalp dem med å finne litt utstyr på politistasjonen (gevær, ammunisjon og politiradio), og han sa at han skulle kontakte dem på radioen hver morgen ved soloppgang i tilfelle de ønsket å komme etter. I utgangspunktet skulle han reise til den byen de campet utenfor (husker ikke hvilken det var nå) for å finne andre overlevende, men det viste seg jo å ikke være så lurt. ;)

 

15:25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du fikk svar av "15:22" :D

 

Må bare si, har startet på sessong 2 nå og er like spennende enda! :)

 

15:22, gleder meg til mandag, ny episode. Introen tyder på at den blir interessant... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar :D

 

Da er jeg litt klokere.

 

Jeg ser den på torsdager på fox crime, hvilke andre kanaler går serien på?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...