Gå til innhold

kjøpe nye iphone 4s eller vente på 5??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hva sier dere?? er redd for å kjøpe 4s nå, og så kommer 5ern med masse nye fancy greier..

eller motsatt - å vente på 5ern, så var det ikke verdt å vente på..

 

usj:P takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent til 5 ern, så får man håpe at den får bedre terningskast enn 4..

Latterlig at alle sikler etter en telefon som ikke er best engang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vente på 5, bare mobilen min holder seg frem til da! Jeg trenger ikke ny nå, så har ingen hast, men vet jo aldri når den sier takk for seg, den er et par år gammel nå.

 

Jeg håper kameraet blir forbedret ytterligere på Iphone5. Jeg har en Sony Ericsson Satio nå og har råbra kamera, så har ikke villet bytte til Iphone enn så lenge pga det.(bruker bare kamera og sms)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men når kommer 5ern da? om 1c år liksom? nå har jo nettop 4s komt, så da kommer vel ikke 5ern med det første liksom...

eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA har de fleste bundet seg til 2 år med den tlf de har, så de venter nok 1 år til slik at flest mulig kan kjøpe den, selvsagt for å tjene mest mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åsse når 5en kommer så har vi sikkert hørt rykter om 5s eller noe i den dur, så kan du vente på den osv osv. Jeg hadde ventet på 4s, som er rett rundt hjørne. Den har bedre kamera en 4en, høyere oppløysning + bedre opptikk. Den har dobbelt så rask prosessor og syv ganger raskere skjremkort og bedre batteritid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...