Gå til innhold

Jeg irriterer meg over ting som jeg ikke får gjort noe med


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over:

 

- at jeg er døpt

 

-at jeg tok svineinfluensavaksinen, selv om jeg ikke har fått noen bivirkninger.

 

Hva irriterer du deg over som du ikke får gjort noe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg irriterer meg over at de slektningene jeg liker er så gamle, og at jeg helt åpenbart må leve i mange år uten dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over at jeg ikke valgte en annen utdannelse da jeg var yngre, at jeg ikke satset på det jeg da ville, men istedet hørte på foreldrene mine.

 

(joda, gjør noe med det nå, tar ny utdannelse, men nå er jeg 33, gift, har barn og har hatt mange år med anger og dårlig selvfølelse bak meg)

 

Ellers angrer jeg på at jeg ikke reiste enda mer før jeg fikk familie, men jeg hadde jo ikke så mye penger da, men jeg kunne jo jobba ekstra og tjent de...

 

Og så angrer jeg på at jeg ikke kjøpte leilighet da jeg først begynte å studere, prisene har mangedoblet seg og det hadde kommet godt med den ekstra inntekten av et salg eller utleie nå!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har kroniske nakkesmerter

 

At ungene er syke og sutrete

 

At telefonen min plutselig slo seg av pga oppdateringer fra Apple.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg ikke reiste mere eller tok utdannelse mer seriøs.

 

+ samme som 1338, at jeg også var redd for å være meg selv i mine yngre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- at jeg ikke tok en annen utdannelse

-at jeg ikke ble igjen i australia da jeg var på slutten av oppholdet mitt der nede

-at jeg tok svineinfluensavaksinen selv om jeg ikke har fått noen bivirkninger

-at jeg ble sammen med samboeren min som hadde barn fra før (MASSE trøbbel med slike forhold)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg alltid har vrt så misfornøyd med egen kropp. For nå skulle jeg ønske jeg var så fin som for 5 år siden. Og for 5 år siden skulle jeg være så fin som 5 år før der... Huff og huff.

Får håpe jeg klarer å slutte med det nå iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-At jeg er angst.

-At jeg har levd under omsorgssvikt og aldri gjorde noe med det, ser nå hvordan søskene mine har senskader.

-At jeg har blandet meg borti "feil" mannfolk hittil..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at jeg har et møkkaforbrukslån fra jeg var atten år, og pengene ble bare brukt på søppel. (Betaler jo selvsagt ned på det nå da, men irriterer meg forde:P)

Irriterer meg over at bf til sønnen min ikke klarer å vaske ulltøy på ullprogram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...