Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 vi har prøvd bli gravide i to mnd, ikke så lenge det er greit! men lurer på hva jeg kan gjøre for å øke sansynligheten for å bli gravid? har en utskrapning bak meg, og har alltid vert redd for at dette skulle gjøre det vanskelig for meg bli gravid igjen... sikkert en unødvendig frykt men.. (om noen lurer hvorfor jeg valgte ta abort den gangen; jeg valgte gi det barnet jeg alt hadde best mulig vilkår i en vanskelig situasjon med en barnefar som ikke vet å oppføre seg)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Det beste du kan gjøre er å ha kontroll på syklusen din og eggløsningen, slik at du ikke bommer på de dagene det er størst sjanse for å bli gravid. Det gjør du enkelt ved å telle dager og bruke eggløsningstester. Her har du en kjempeflott side som gir deg all info du trenger: http://pernille.info/
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Og så skulle jeg selvsagt ønske deg lykke til, det glemte jeg jo! Utskrapninga har ikke noe å si, forresten:-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 har kunn hatt regelmessig mens når jeg går på ppiller... men teller etter beste evne, og skulle ikke stå på innsatsen sin side heller :-) takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå