Gå til innhold

Er dine barn flinke til å leke med lekene sine?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg TROR vi er veldig heldig her. Har en 4 åring og en 1 åring. 4-åringen kan leke i "timesvis" med lekene sine. Alltid vært ekstremt glad i å leke, både inne og ute. Når han er inne så leker og leker han med lekene sine. Går mye i biler, brannbiler, brannstsjon, parkeringshus og duplo. Holder på med rollespill med sånne små figurer som han har på brannstasjonen sin.

Jeg ser tendenser til at 1-åringen er helt lik. Leker mye med alle lekene vi har stående i stua til han.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fire barn og alle leker jo med lekene sine..

 

Ikke alt som er like populært, har jo gjort noen bomkjøp oppgjennom, men de leker stort sett fra de står opp til de legger seg og da er det med leker de finner i huset.

 

De er forskjellige og liker ikke nødvendigvis de samme tingene, f.eks er storesøster veldig glad i puslespill og biler mens lillesøster er glad i dukker og perler. Men alle leker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her lekes det ikke med noen av lekene. selv om det er togbane,lego,ridderborger,sjørøverskuter ,stall med dyr,bilbaner..ja, you name it.

Det eneste som blir brukt er en stor tegnetavle, tegnesaker generelt og perler

hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, begge mine gutter er veldig flinke til å leke med leker - derfor har de også masse leker fordi jeg vet de blir lekt med. Begge har alltid vært flinke til å leke.

Som pedagogen i barnehagen sa en gang: jeg har to lekende barn....

 

Så mine barn får mye leker til jul og bursdag...klær og andre ting får de når de trenger det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har en på 3,5 år og det variere selvsagt litt hva det er som blir lekt med, men det er mye bruk av lekene. Vil ofte ha med oss selvsagt, men hun klarer fint å leke eller tegne e.l. selv en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...