Gå til innhold

Julegaveønsker til gutt 18 mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Vet dette er et luksusproblem, men hva skal vi ønske oss til guttn vår? Han har det meste: vinterdress, vintersko, godt med ullklær, luer og votter. Besteforeldrene lurer på hva de skal kjøpe, og de vil kjøpe noe fornuftig, altså ikke leker. Trenger gode tips!!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke leker??

Jeg forslår DUPLO

Skrevet

Huff, sånn er min svigermor. Hun nektet å kjøpe leker fordi hun mener barna vår har så masse leker fra før. Så hun kjøper klær.........men vi har 3 barn og TONNEVIS av klær til alle årstider da vi kjøpte masse til nr. 1 og 2 og har i tillegg arvet mye etter eldre søskenbarn. Så svigermor kjøper attpåtil enda mer som vi ikke får brukt (dvs. vi bytter det inn i tilgodelapper, da)

Men, svigermor var på besøk hos oss 1 uke i sommer og så at barna våre er ekstremt flinke til å leke både med leker og med hverandre...så når tror jeg kanskje vi kan vente oss noen harde pakker til jul.

Kanskje ikke helt det du spurte om, måtte bare ha en utblåsning.

Skrevet

Noe "fornuftig"???? Hvorfor er leker ufornuftig?? Skjønner ikke helt den der tankegangen. Barn skal utvikle fantasi og leker er da ikke en ufornuftig ting?? Puzzlespill, duplo, klosser, bøker m.v....er da ikke ufornuftige ting? Du får endre innstillingen til besteforeldrene....klær høres det jo ut som gutten deres ikke trenger!

Skrevet

Får be dem handle på "riktige leker" da. Så blir det vel bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...