Gå til innhold

Skal ha fest, Halloween fest. Trenger tips!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir vel kanskje 20 stk i alderen 25-30 år. Trenger tips til festen! (Vil ikke ha no veldig aktiviteter, men kanskje noe?) Litt usikker på om jeg vil ha det på fest egentlig.

Hva jeg som vert kan kle meg ut som, snacks jeg kan lage osv?

Vil generelt ha litt tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også ha halloweenfest. Vil også gjøre noe litt utenom det vanlige, men vet ikke hva. Har kjøpt en punchfontene som skal stå på bordet med punch, den var skikkelig stilig. Også skal jeg lage gresskarlykter, men vil likevel finne på noe mens folk er her. Evnt en morsom drikkelek som alle kan være med på, Kanskje ikke de vanlige kortstokklekene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en steike bra fest for to år siden.. Vi dekorerte huset innvendig med spindelvev og hadde kule effekter som lyder her og der, ting som hang i taket etter fiskesen.. :) alle kom utkledd selvfølgelig, dansing,mat og massssse drikke :) stearinlys og div, det var rett og slett kult :)

 

I fjor fylte jeg en engangshanske med vann og litt rød konditorfarve og hadde i frysen. La den i punshen.. blodig hånd hihi..

 

 

Som vert kan du kle deg akkurat som du selv ønsker :) jeg har vært pirat og skummel fru et eller annet, husker ikke.. men den var kul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...