Gå til innhold

Ønsker tips om lue til de kaldeste vinterdagene! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra 4 års alderen.

Har de siste årene hatt Reima finlandshette i ull med vindstoppere ved ørene, og har kjøpt ny i en str større, men vil gjerne ha tips om flere typer. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for linkene! :)

Nøstebarnlua med vindtett stoff brukes nå om dagen.

Har ei annen Nøstebarnlue som brukes til og fra bil o.l., men lurer mest på luer som passer til å leke ute i maange minus..

Skrevet

Har kjøpt Hufa luer til ungene i år, mest fordi de var fine, men de virker også tykke, gode og varme. Men det har jo ikke vært 15 minus ennå så det gjenstår jo å se :o)

Skrevet

Jeg liker de aller fleste luene fra Reima:)

Skrevet

Jeg liker Kivat sine Finlandshetter best i den verste kulda. Synes de har bedre passform enn Reima og at de virker litt varmere..

Skrevet

Polarn o pyret har luer medpelskant rundt, devirker veldig varme. Vi har en sånn, men gutten vår vil helst ha på seg finlandshetta fra Kivat i ull.

Skrevet

Takk for tips! :)

Synes jo finlandshettene fra Reima er supre!! Varme og et veldig plus at det er vindstoppere ved ørene! Har kjøpt den 3. til min gutt nå.

Men likevel alright å prøve nye modeller og merker. :)

Skrevet

Kjøpte en billig finlandslue på Bogerud til 20kr,- på salg. Den beste og varmeste finlandsluen sønnen min noengang har hatt. Sitter mye bedre på hodet enn Reima sin som sklir rundt. love it:)

Skrevet

Tusen takk! :)

Kom gjerne med flere tips om dere har! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...