Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Hei, har tenkt meg ut og kjøpe vinterstøvler til datteren min idag, i str 26. Noen som har tips til hvor de selger forholdsvis rimelige, gode vinterstøvler? På forhånd, takk for svar
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Dooc boots på obs eller så er sorel ikke så dyrt.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 barnas hus har tilbud nå kamik leaps til 199,- kamik tickle til 499,- disse er bare vannavvisende så de passer jo ikke til slapsedager. bare til tørre vinterdager. men da har man cherrox, fås kjøpt til en billig penge overalt. f.eks en reflex rubberboot til 149,- på barnas hus. legg i en ullsåle så har du til våte og slapsete dager. geox til 599,- vanntett superfit husky 399,- (denne har goretexmembram) ellers så har jeg faktisk hatt god erfaring med vinterstøvlene til økonomisko dersom du har en slik butikk i nærheten. sko generelt er bare dritt der men vinterstøvlene har faktisk være veldig bra!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 sportsmann har rimelige Sorel sko/støvler.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 kjøpte sorel sko til min kar på gmax.no til 249.. Det er fri frakt i hele oktober også.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg liker viking sine vintersko, de har tilbud stort sett hele tida på XXL og andre sportsbutikker. Jeg liker IKKE viking sine sherrox! Viktigste kriterie med sherrox er god såle med mye mønster, ellers blir de bare glatt og farlig.. Kjøpte reflex sine sherrox og de er mye bedre. Uansett er alfa og omega å legge oppi ullsåler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå