Gå til innhold

Hva skjer rundt deg nå? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg holer på med et avisningsprosjekt av fryseren på toppen av kjøleskapet, og venter på at det skal løsne litt der inne nå mens det står en gryte med kokende vann der.

 

Så mens jeg venter på det noen minutter sitter jeg på PC'en i stua mens 3-åringen sitter på skrivebordet ved siden av å hører på Skippergata, (musikk-cd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter og ser på min datter på 3 mnd, som ligger og sover etter en morgen med mange store smil etter en god natts søvn. Jeg har akkurat spist en deilig eggeomelett, det er fyr i peisen og sola skinner i vinduskarmen. Den eneste lyden her nå er knatringen i peisen og i tastaturet. Nyter høsten :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renholderen vasker, pasientene synger og spiller musikk, og jeg sitter her å forsøker å jobbe...ikke så lett når det er så mye fin musikk i gangene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på bim, ser sånn halvveis på tv'en, spiser smågodt og synes synd på meg selv.. Mannen er på jobb, datteren er i barnehagen, jeg har 3 dager til termin og er forferdelig lei av å gå hjemme å gjøre ingenting!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dr Phil står på i bakgrunnen (pause nå), vesla sover, og jeg sitter på dib med hjertebank fordi jeg venter på telefon fra den nye flammen min, og jeg bare VET at han er sint på meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fri i dag, planen var å vaske huset.

Storebror skal på teater med betemor i kveld, og da får jeg litt bedre tid med "kun" tvillingene:) Vi skal kose oss, lese bøker og tegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en veldig rolig dag. Jeg og vesla sov lenge i dag. Nå venter jeg på moren min som har tatt beina fatt for å gå hit, så skal vi vel drikke kaffe før jeg kjører henne hjem igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her å "slapper av" litt på dib, for jeg må bli ferdig med husvasken til helgen:-) Akkurat nå så:

 

- Suser varmepumpen altfor høyt! (jeg sitter rett under den)

- tørketrommelen piper (ergo, jeg må sette igang igjen når jeg har postet dette svaret;-p)

-Sengetøyet ligger i en haug ved siden av meg (må huske å ta det med når jeg stikker inn til tørketrommelen...

- tv'n babler, cæsar faktisk

-middagen ligger til tining

-vaskevannet står nedenfor sofaen, og lavendel lukten gir meg lyst til å fortsette vaskingen

- og nå blinker batteriet på datan, så da er det bare til å sette i gang!

 

 

GOD HELG ALLE SAMMEN ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hatt besøk av to venninner, de passa mi 2 mnd gamle tulle mens jeg var på tur med bikkja. Huset ble vaska i går, mangler bare å vaske over gulvene, men gjorde det for ei uke siden så vet ikke om jeg orker :) Nå sitter jeg på dib, mens jenta mi sover i tripptrappstolen ved siden av (i newborn setet)... :) Vi skal begynne å kle på nå, pakke hund og baby i bil og kjøre å hente papsen på jobb! Så blir det omlegging av dekk og vaske bil, så er det helg! :-D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...