Gå til innhold

Hva ville dere gjort? Trenger synspunkt fra dere!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt som akkurat er fylt ett år. Har nå veldig lyst på en til, men er redd for hva arbeidsplassen sier til det.

Jeg har akkurat bestått fagprøven, og er snart fedig med læretida mi. Fikk unge midt i læretida, så måtte ta permisjon fra denne.

 

Vil også gå på skole, så kommer til å redusere stillingen min litt etter hvert..

Skal ut i permisjon neste mnd, fullføre permisjonen som jeg har igjen fra lillegutt. Da blir jeg borte til midten av januar.. Føler kanskje jeg blir mye borte, til å vere i en ny jobb..

Har jo jobbet her som lærling i to år, men ikke som fast ansatt.

Da blir jeg jo bare værende i jobb i 6 mnd om det skulle klaffet på første forsøk.. Men da slipper jeg jo kvalmen på jobb, og jeg kan prøve å ta noen fag i permisjonen..

 

Hva ville dere gjort? Tror dere at det bare er jeg som tenker slik? Eller er samvittighetsfølelsen min rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må jo få barn når det passer for deg, det passer uansett aldri for jobben ;)

 

Jeg ville ventet litt var det meg, to tette er bare slit. Liker sånn ca 3-4 års mellomrom, da er storebror/storesøster mer selvstendig og man får nyte den lille mer. Men det er min mening, mange som går for 2 tette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg har alltid sett for meg to tette. Det er det jeg har lyst på, men nå kom førstemann litt tidligere enn planlagt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...