trebarnsmamma84 Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Er heime frå jobb i dag, for har vondt i halsen.Skal til legen etterpå. Hadde streptokokkar i halsen for 1,5 veke siden, og tippar det er det som er komme igjen. Kan då ikkje gå på jobb pga smittefaren. Jobber i helseyrket. Så skal eg vere med på ein konsert i måro. Men mannen min seier at eg kan ikkje reise på den, når eg ikkje kan på jobb, Eg er fysisk i fin form, ikkje feber,ikkje slapp osv. Men kan ikkje på jobb pga eg er smittsom. Kan eg då reise på konserten?? Skal ete mat og slikt etter konserten.... Eg vil ikkje late denne konserten gå i frå meg.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 det må du nesten avgjøre slv. Visse yrker har strengere krav til hvor frisk man kan være for å kunne gå på jobb. Flyvere feks må holde seg hjemme om de er tette i nesen eller har sovet dårlig. Er jo ikke dermed sagt at de er syke. Selv jobber jeg på kontor og er jeg for syk til å gå på jobb, ja så går jeg ikke på butikken engang. Derfor er jeg heller nesten aldri hjemme fra jobb, for da kan jeg ikke kjøre ungene på aktiviteter...
Tweak Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Hvis du ellers hadde gått på jobb og på konsert med vondt i halsen og kun må holde deg hjemme av smittefaren du utgjør på jobb, så hadde jeg gått på konsert. Kjedelig å måtte være hjemme når man egentlig er i god nok form til å jobbe da! Her kunne jo jobben kanskje ha kommet med noen løsninger til arbeidsoppgaver som kan gjøres hjemmefra...
trebarnsmamma84 Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2011 Er nok dessverre ikkje så mangen arbeidsoppgåver eg kan gjere heimeifrå,når eg jobber som hjelpepleier på ein sjukeheim....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå