Gå til innhold

Trenger fort svar - angående Ikea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet Ikea Famliy kortet mitt. Dessverre må jeg ut der i dag (har bestilt nytt kort) for å kjøpe en babycall. Pris med og uten medlemskap er stor og jeg vil derfor handle til medlemspris!

Men kan jeg det?

Finner ikke svar på dette på nettsiden deres (FAQ og Spør Anna), samt at jeg ikke kom gjennom til Ikea per telefon.

Har et stykke å kjøre og må derfor kjøre nå... dumt å ta bomturen. Noen som vet og som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har medlemsnummeret mitt på mobiltlf (fikk txtmld i starten), og har aldri bestilt meg kort. Bare gir kassadama(evt taster inn selv) medlemsnr mitt og får rabatten... :)

Skrevet

jeg har medlemsnummeret mitt på mobiltlf (fikk txtmld i starten), og har aldri bestilt meg kort. Bare gir kassadama(evt taster inn selv) medlemsnr mitt og får rabatten... :)

Skrevet

Grunnen til at du ikke får svar på telefon er nok at de ikke åpner før 10.00.

Skrevet

Skrevet

ja...pga dårlig nett ble inlegget postet ikke mindre en tre ganger..haha, Beklager!

Skrevet

Det er på lørdager, 09:36 :-) I dag er det fredag, fredag, freeeedag!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...