Gå til innhold

Lekeland i Drammen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hadde nok ikke dratt til lekeland med et så lite barn, om jeg ikke hadde større barn i tillegg! Eldstemann var vel sånn ca 3 første gangen han var på lekeland, mellomste sånn ca et år, og minste er 5 mndr og har vært på lekeland to ganger! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det var vel det jeg trodde :)

Finnes det noe annet man kan finne på i Drammen som er moro for en småtting? Bortsett fra lekeplasser og åpen barnehage?

Vi er nyinnflyttet og trenger tips :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan dra! Jeg har ikke vært i Drammen, men har testet hoppeloppeland i Bærum, Jungelland i Sverige, Eventyrfabrikken i Sarpsborg, Child Planet på Majorstua og Hurlumheihuset på Kolbotn. De har jo egne avdelinger for de minste, så dere kan absolutt ha det gøy der! Små sklier, ballhav og små trapper er kjempestas.

 

I Drammen har du jo Gulskogen kjøpesenter, der har de et lite lekeland på G-sport(gratis) og en sklie og balanseringsløype i en av gangene på senteret i tillegg. Drar dere til Liertoppen har McDonalds lekeland og dyrebutikken der er kjempefin, er ofte der å ser på dyrene med mine to småjenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Skal se an lekeland, kanskje vi prøver, og om hun ikke har det moro og vi må dra igjen så er det jo ingen krise :)

Dyrebutikken skal i hvert fall avlegges et besøk! Det er kjempestas med "vovvov" (som inkluderer hund, katt, hest, kanin, geit, høne, you name it..).

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...