Gå til innhold

Hvorfor er dere våkne nå? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter godt plantet foran pc'n med musikk på ørene, og et glass rødvin(for så vidt det fjerde), gubben har lagt seg- for han ble litt sur pga en samtale vi hadde om gamle exer (xD), og småguttene mine sover godt! <3 Nyter stillheten og mitt eget(og deres) selskap en stund, med gooood samvittighet! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Scrapper:) må opp tidlig, så nå er det på tide å klappe sammen maskina!

God natt!

Skrevet

Tja, minsten skal snart ha nattmåltid, jeg tør ikke sove pga mareritt om fødselen, og da passer det greit å henge her og se på kriminalprogrammer på fjernsynet. Da er jeg sikret frem til ca kl.04.00 om natta, da er det lite å se på, så da må jeg aktivisere meg med klesvask eller rydding. Og sånn går no dagan!

Skrevet

Sånn går no dagan, ja ;-)

HI.

Skrevet

Kjeeeeder meg, snakk til meg! :D

Skrevet

nja...sitter og sitter...hehe...joda er oppe enda jeg, for jeg hadde 100vis av ting å gjøre før jeg ville gå å legge meg..

satt over en maskin med tøy, og da kom jeg på at jeg skulle sjekke 3 andre maskiner som han til tørk om de kunne legges sammen,og det kunne de, så nå er det også gjort :-)

liker å tusle litt rundt her jeg etter at alle har lagt seg, 2 barn og en mann,som snart skal opp...eller ikke for ca 06 da....

har også dag 2 med mens i morra, så skurrer godt i magen, og er ventet det store fossefallet igjen i morr, som jeg alltid har på dag 2....

ellers så skal jeg ha 14 stk til middag på lørdag, og får lissom ikke helt ro på meg, for er masse å huske på.......

derfor er jeg oppe....hehe...

Skrevet

Ser på en dvd av favorittbandet mitt, og surfer litt på nettet. Favorittbandet mitt skal visst gi seg etter 14 år, så litt trist.

Skrevet

Har akkurat stått opp for å spise frokost.... Er gravid og mye kvalm. Klarer ikke spise noe særig på kvelden, så da våkner jeg TIDLIG og magen skriiiker etter mat, samtidig som jeg er kvalm.

Skrevet

Jeg har sovet noen timer, og har planer om å få sovet 2-3 timer til før 3-åringen våkner, men våknet og måtte så på do, også var jeg nysgjerrig på å følge opp en tråd jeg startet i går kveld, for å se om jeg hadde fått noe svar på den.

Også satt jeg og bad litt, fint å kunne bruke en stille stund til det når det er stille i huset:)

Skrevet

Fordi jeg har en faen av en nabo som for ørtene gang setter lastebilen sin (som står parkert rett utenfor soveromsvinduet mitt) på tomgang før han forsvinner i en times tid. Duringa går gjennom alt av vegger og ørepropper. Fantastisk irriterende!!

Skrevet

Sitter og pumper.bmens jeg iriterer meg over at det blir klumper i brystet hvis jegvsover mer enn to timer. Babyen sover så klart

Skrevet

Er oppe fordi sønnen min våknet. SKulle egentlig på skolen, men har ca tusen små grunner til å skulke litt i dag. Skulke høyskolen.. haha :P

- Det er minusgrader, og jeg har ikke vinterdekk

- Hater å dra lillegutten min ut av døra og til bhg før syv om mårran

- ........... ja, der stoppa kanskje grunnene.

Så her sitter vi med barnetv og polarbrød :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...