Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg er invitert i bryllup i helgen. Det er lenge siden jeg sendte en SMS om at jeg kom og gledet meg. I dag fant jeg ut at noe har gått galt, SMS en har muligens ikke kommet frem. Jeg har ringt, mailet og sendt nye meldinger i dag for å finne ut om jeg fortsat står på gjestelisten, men har ikke fått tak i noen. Flyet går i morgen. Hotell for to netter er ordnet og så vet jeg ikke om de venter meg. Hjelp! Hva gjør jeg? Reiser jeg og håper det går bra uansett? Blir jeg hjemme? Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg hadde fortsatt å ringe fram mot avreise og satt meg på flyet. Du får nok tak i bruden imorgen hvis det er lørdag bryllupet er. Og er du ikke registrert lar nok det seg ordne. Hvis ikke får du iallfall møte opp i kirken og si hei der og beklage.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Må jo selvfølgelig fortsette å prøve å få tak i dem, men dette er forferdelig pinlig. Det er jo ikke sånt man har lyst til å plage bruden med rett før bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 du må bare fortsette å ringe henne. pinlig situasjon. men fortsett å ring. det ordner seg nok:) lykke til:) og hold oss oppdatert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå