Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 For ti måneder siden veide jeg 80 kg, men er ikke fornøyd før jeg veier 9 kg mindre enn jeg gjør nå. Men er jeg fortsatt tjukk?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Nei, vil ikke kalle deg tjukk, men litt smårund kanskje? Kommer an på om du er godt trent eller ikke? Det begynner å nærme seg grensa for tjukk. spesielt hvis du begynner å nærme deg 70 tallet nærmere enn 60 tallet. Men så har jeg jo lært at noen kan være like høye og veie like mye men ha helt forskjellig kroppsform. Det kommer an på proposjoner, fordeling av fett og muskler. Jeg vVEIER AKKURAT DET SAMME som jeg gjorde før jeg ble gravid, bare at nå er jeg mye slappere i fisken. Jeg var ganske godt trent før jeg ble gravid, mens nå er jeg egentlig bare dvask. Ser faktisk tynnere ut enkelte plasser fordi jeg har mistet muskelmasse, men huden er slappere og det er ingen tvil om at jeg har mer fett på rumpe og hofter.. Så vekta trenger ikke alltid si noe om du ser tjukk eller tynn ut.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Nei ikke nødvendigvis, men det kan jo være at du er lubben. Kommer helt ann på :-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Mannen min ville sagt kvapsete, men ikke tjukk. Jeg ville kanskje sagt smålubben. Jeg er litt høyere, og veide i overkant av 60 da jeg trente mye. Nå som jeg nesten ikke rører på rompa veier jeg 56-57. Har mistet en del muskler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå