Gå til innhold

Må bestemme meg i morgen: Iphone eller Samsung Galaxy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere valgt?

Hadde tenkt å ta Iphone, men det er mange som sier at Galaxy er bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iphone er bare noe dritt. Samsung galaxy har fått terningkast 6. Gå for den du.

Skrevet

Noe dritt, ja. Har ikke iPhone du, skjønner jeg. Jeg er superfornøyd med min; den er en fryd å bruke.

Skrevet

Samsung Galaxy, aboslutt. Jobber på spaceworld og det er utrolig hvor mange ødelagte Iphone vi har sendt inn til reperasjon. En kollega av meg kjøpte nettopp Samsung telefonen, og han er kjempe fornøyd med sin.

Skrevet

Jeg kjøpte meg Samsung Galaxy S 2 for 1mnd siden, glad og fornøyd.

SÅ oppdaget jeg at de fleste barne apps som f.eks karsten og petra på lydbok, knerten spill (denne kommer snart ut for samsung også, men står medio oktober, og har ikke kommet ut enda). Tegn med øystein, ja de flest kjente barne ting de går bare på Iphone ;(((( Hadde jeg visst dette så hadde jeg gått for Iphone!!!

Men vi ønsker oss Ipad til jul og da gleder vi oss til å spille og lese de kjente barnebøker og høre på kjente lydbøker.

Skrevet

Takk for svar!

Jeg har vært innom to butikker, og begge anbefaler Samsung. Men jeg hadde jo lyst på Iphone...

Hi

Skrevet

Fordi du er fornøyd med din, så trenger det ikke å betyr at Iphone er noe bra. Jeg har en Iphone 4 og den har det vært mye problemer med. Fikk en ny etter å ha levert den inn til rep. ørten ganger, men alikevel så var det mye feil med den. Så derfor er Iphone noe dritt.

Skrevet

Men da kjøper du den telefonen du har lyst på. Ikke så vanskelig det der.

Skrevet

iPhone absolutt. Har hatt iphone3 og nå har jeg iphone4. Er kjempefornøyd :)

Skrevet

Jeg er villig til å revurdere lystene mine for å få best mulig telefon.

Hi

Skrevet

Stod for en månedsiden med samme valget. Jeg valgte til slutt Galaxy s2! Er kanonfornøyd! Gøy å bruke, mye greier på den og kameraet er fenomenalt! Jeg har en Ipad oxo, og er veldig glad i den og ;) Blir litt luksusproblem egentlig...

Skrevet

Luksusproblemer kan være alvorlige nok når man mangler ordentlige problemer:)

Takk for alle svar!

Og takk til deg med linkene. Ser at Iphone har fått terningkast 4 og Galaxy har fått 6.. Spørs om det ikke må bli en Galaxy på meg.

Hi

Skrevet

Jeg stoler på disse sidene, for vår families telefoner de siste åra stemmer på en prikk med det som står her, på godt og vondt! Sjekket alle.

Og har aldri hatt noen av merkene, så har ikke forkjærlighet for en av disse altså;)

Linkedama

Skrevet

Hvordan blir det med musikk på Iphone? Mener jeg har lest at den bare tar musikk fra Itunes? Og den må vel kjøpes?

Jeg har vanlig androidtelefon, laster ned fra Youtube - gratis musikk på telefonen bestandig.

Skrevet

Jeg tar ingen musikk fra iTunes, laster ned fra andre nettsider. Har også YouTube og spotify på min iPhone. Jeg har iPad også, veldig fornøyd altså :)

Skrevet

Jeg har begge. Begge telefonene er kjempebra. Iphone har litt mindre muligheter til å redigere "skrivebordet", men er mer stabil. Samsungen må jeg rett som det er restarte det trådløse nettvarkket. En annen ting som taler for iphone er alle appene. Trur du kommer til å bli fornøyd uansett hvilken du velger, men jeg holder en knapp på iphone. PS iphone er MYE mindre, og passer bedre i lomma.

Skrevet

Har Samsung galexy s2, har hatt den i 3 mnd og er kjempefornøyd. Bruker spotify til musikk, er kjemepfint og koster bare 99kr i mnd og da kan du streame så mange sanger du vil.

Skrevet

Iphone er oppskrytt jeg kjøpte samsung Galaxy Ace og er kjempefornøyd betalte bare 2300 for den uten abonnement virkelig å anbefale på det sterkeste

Skrevet

Sto ovenfor det samme valget og valge samsung, apple er oppskrytt, det mangler en del funksjoner men får mass eoppmerksomhet fordid en heter apple.

har hatt samsung i noen måneder og er kjempe fornøyd

Skrevet

Både jeg og samboer har Samsung Galaxy S2. Han ønsket seg egentlig Iphone4, men etter en prat med de på Lefdal ble han overbevist om at Samsungtelefonen var bedre. Vi er begge kjempefornøyde! Jeg har hatt 1 (!!!) telefon som jeg savner, men den er så gammel at den er ikke å få kjøpt lenger :P

Det er bare to små ting jeg har å utsette på Samsungen: Om du spiller en del spill på telefonen, er batterikapasiteten ganske lav og må lades hver natt. Ladetiden er og betraktelig lenger enn min forrige telefon(SE xperia mini pro).. Og når du skal skrive meldinger, synes jeg punktumen er feilplassert, så mange ganger skriver jeg punktum i stede for å trykke på space :P Men ellers er dette den PERFEKTE telefon i mine øyne! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...