Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Barnet mitt er invitert i bhgbursdag, så det skal ikke koste all verden helelr. Men hva kjøper man, som ikke bare blir stappet i en skuff?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Lego spill som du får kjøpt på leketøysbutikken er ganske populær gave blant barna her. Ellers brettspill der barna kan lære klokke eller lese. Kjempe fin gave sønnen min fikk da han fylte 5 år.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Ninjago,, eller bayblade. ( om det er slik det skrives?)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Er bakugan ut nå eller? Transformers sier gutten min er det aller kuleste av beyblade, bakugan, ninjago og pokemon. Men det var pokemon som var kult i sist uke
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Bayblade, Transformers, bøker, aktivitetsbok om bokstaver og tall, Lego bl.a. Ordentlig fotball fra sportsbutikk ga vi bort sist, ca 140kr i barnestr. Det var populært!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Ja, firefly er det nye kule. Varer sikkert en uke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå