Gå til innhold

Noen som har fjernet føflekker her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fjernet tre i går. To stk gjør ikke vondt annet enn når jeg kommer borti de. Den siste satt under armen, å den er rimelig vondt. Kan jo hende den er vond fordi jeg hele tiden beveger armen... håper bare ikke stingene går opp da. Flere som syntes det var vondt etter dere tok føflekker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fjernet en ganske stor en i nakken for fem år siden, og kjente faktisk ingenting etterpå. Kjente det sved litt når jeg dusjet og litt shampoo kom gjennom plasteret, men ingen andre plager i etterkant. Arret ble veldig fint også, var fastlegen min som fjernet den.

Skrevet

Jeg har fjernet 2 i hodebunnen og 2 på ryggen. Kan ikke huske at jeg var så veldig plaget i etterkant, men man glemmer som oftest fort slikt:)

Skrevet

Jeg fjernet 3 stk i fjor.. Den ene gjorde skikkelig vondt.. Men, det ble bra etterhvert :)

Skrevet

Det nappet og svidde litt i en uke. Ryggen og selvfølgelig under BH stroppen:P

Det skal mye til for at stingene går opp!

Skrevet

Jeg fjernet to for en uke siden. En på brystkassen. De stingene ligger ganske i fred, og slipper friksjon. Så den er ikke vond.

Fjernet en i lysken/innsiden av låret. Den gnisser og gjør fortsatt litt vondt.

Pass på å vaske rundt såret med rent vann, tørk godt og så sett på nytt plaster :)

Skrevet

hehe veldig sant, kanskje dere har glemt det:p hehe neida. det var ikke vondt å fjerne de. smertene etter den som satt under armen kom først etterpå. jeg skulle kjøre bil ett par timer etterpå. satt fast i rush trafikken å måtte gire hele tiden- da kjente jeg smerten kom relativt godt for å si det sånn. det er fortsatt vondt, men ikke så ille som i går- måtte ta meg en ibux. Og smerteterskelen min er ikke så lav. det har jo blitt bedre fra i dag til i går da:) så det ordner seg nok.

MEN HVORDAN BLE ARRENE DERES ETTERPÅ JENTER? EN "STREK" ELLER STORT OG RUNDT?

HI

Skrevet

Jeg som fjernet 3 stk her:

Den som var på bukselinjen vises nesten ikke.

Den på håndlettet er bare en strek som er litt rød. Og den jeg tok på overarmen ( ca 1 1/2 cm) langt arr, som er rundt og kjempe rødt..

Hadde store celleforandringer i de.

Skrevet

ja de 2 andre mine ligger også i fred så de er ikke så vonde. men da er det sikkert normalt å ha smerter i den siste. den er som din, også i ett friksjonsområde så. jeg skal dusje i morgen å skifte plaster:) YSJ, gruer meg til å se hvordan det ser ut. Det ble endel blod og de måtte svi av noen blodårer . derfor tror jeg de har skåret flere cm inn i huden min, og at det ser helt jævlig ut under plasteret:P

HI

Skrevet

celleforandringer? betyr det at de kunne ha utviklet seg til kreft om du ikke hadde tatt de? eller var det kreft?:(:(

jeg er litt bekymret for den ene jeg tok. den var stor og stygg, hadde vokst fort:(

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...