Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 tenker på mickro, tørkerull noe mer?? lurer da jeg skal handle kjøkken utstyr i morgen samt nytt kjøkken,. og prøver og tenke at jeg skulle klare og holde det ryddig. men hvordan.. trenger ideer.. noen som vil hjelpe??
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har microbølge ovn, vannkoker, krukker med spagetti, makaroni og ris i forskjellige størrelser, en cookie jar, en liten krydderhylle, krydderkarusell, brødboks, trefjøl, og knivblokk.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 En kaffemaskin, en liten grønn plante, en skål med grønnsaker... That's it!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har brød boks, vannkoker, kaffetrakter ogbrødrister
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Kjøkkenmaskin Glasskrukker som inneholder f.eks nøtter, havregryn, pasta osv. En slags sinkboks som rommer flasker som kan stå ved komfyren f.eks forskjellig type olje og eddiker. Olje og eddik holder hvor den ene inneholder nøytral stekeolje og den andre balsamicoeddik. Microbølgeøvn og der står det en liten rund brødkurv oppå. Pluss havsalt og kvernepepper. En lyseblå brødboks Fat/brett/kurv for å plassere diverse løker. Har hatt små krydderurterplanter i fine små krukker, men jeg klarer ikke å holde dem i livet dessverre. En sinkboks hvor jeg oppbevarer kjøkkenredskaper som bør være lett tilgjengelig ved komfyren Kjøkkenrullholder Vannkoker Kaffetrakter Lufttettboks til oppbevaring av kaffe Grytekluter (knagger til grytekluter) Ei stor skjærefjøl i heltre som alltid står fremme, kun til bruk for brødmat. Internett-Radio fra merket Heritage Skal kjøpe meg en kaffefilterholder til å ha ved kaffetrakteren, pluss en ekstra knagg til kjøkkenhåndkle Høres kanskje ikke ryddig ut, men det ser ryddig ut, bare ikke minimalistisk. Vil si vi har fått en fin og personlig stil på kjøkkenbenken vår. Krydderet vårt oppbevarer vi i en stor skuff med krydderholdere fra Ikea. Krydderet blir da liggende i skuffen slik at man ser hvilken type krydder det er. Da åpner man bare skuffen også har man full oversikt over alt av krydder. Mye mer praktisk enn å lete bakover i et kjøkkenskap eller fylle opp benken.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Kjøkkenmaskin, kaffetrakter, tørkerull, norgesglass med oppvaskkost, mikro, krukke med kjøkkenredskap (må ikke stå for nerme stekeplatene, for da blir alt dekket i fett)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå