Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Har en føflekk som jeg føler har forandret seg på låret. Men låret har jo også vokst, så det kan jo være bare det? Eller??
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Syns du skrev "føflekker med hår er stygge" og jeg var sååå klar for å hive meg på hylekoret... Men fra spøk til revolver, man skal vel i utgangspunktet få sjekket alle føflekker som endrer seg, enten det er i form eller farge, eller begge deler. Også de med eller uten hår.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har hørt de er ok. Har slik selv, og er helt avslappet til den. Surt at et av hårene er tykt som kjønnshår og svart;P Hrmf.. Legen fortalte meg, da jeg tok bort to stk som hadde vokst seg store på relativt kort tid, at føflekker som stikker ut er så å si alltid trygge. Flate, som brer seg utover skal sjekkes.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 denne går litt opp, men ser kanskje ut til å flyte litt mer utover nå enn for 10 år siden. Men låret har jo også flytt litt utover ;-) Kjente plutselig at den var ru på toppen, som en skorpe, derfor jeg plutselig fikk litt panikk :-/ Men ja, de er stygge også :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå