Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har en sønn som ikke har kontakt med faren sin eller noen i slekta til far. Jeg synes dette er så sårt! Jeg har nå fått et barn med en ny mann, dette nye barnet har jo to sett med besteforeldre. selvom vi ikke har så mye kontakt med mine foreldre pga en krangel... Jeg synes det er så synd at sønnen min ikke har noen "ordentlige" besteforeldre! selvom de "nye" bonus besteforeldra ikke gjør forskjell på barna synes jeg det er så trist! Barnefar til sønnen min var voldelig mot oss, og vil ikke ha kontakt, fikk lov å møte barnet under oppsyn men gadd ikke møte opp. Bare fordi jeg ikke ville la han ha sønnen vår alene da vi flyttet og tok kontakt med politi og bv for å forhindre at bf fikk ha gutten vår alene, begynte hans foreldre å sende meg stygge mld og trussler. De har aldri ringt på bursdager eller jul (flyttet før barnet bar 1 år) Jeg synes det er så synd på gutten min, men likevel har han jo nå en kjempe flott "pappa" søster og bonus besteforeldre. Er bare så redd han ikke skal føle seg ønsket når han blir eldre og begynner å spørre......
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Trykket litt fort her..... Er det flere som har det sånn? Er det normalt å ha et litt ekstra omtanke og kjærlighet for dette barnet? Føler ikke at jeg gjør noe forskjell på dem, vil heller ikke det.... men tenker så ofte på den lille gutten min som bare "har" meg.... hi
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har det ikke helt sånn, men har 2 barn med samme far hvor bare eldste er med far. Dette er ikke lenger små barn, men far har liksom aldri brydd seg. Har kun hatt eldste kanskje 8 ganger i året, og bor et stykke unna. For yngste(skolebarn) så har det til tider vært sårt, men i hverdagen merker vi lite til dette, både jeg og barnet. Barnet vet egentlig ikke annet, og da virker det greit for nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå