Gå til innhold

Jeg savner broren min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

men etter det han gjorde føles det feil å ta igjen kontakta....

Jeg savner da vi ledde, festa, jeg akte med han i bilen, vi bada sammen osv osv.. Men nå, nå prater vi ikke sammen..

Savner han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh... Hvor gammel er du egentlig?

Skrevet

Satt på da :o) Hehe.. Har en dialekt så jeg blander iblant.

Gammel jeg er? Ikke fjorten. Ikke atten. Over tjue. Kan vel savne broren min og det jeg og han gjorde, tidligere uansett?

Skrevet

Er det han har gjort så utilgivelig at det er verdt å glemme ham?

Skrevet

Vel, i korte trekk. Jeg var dum, og drakk litt vel mye enkveld. Var på fest hos han.. Var flere kompiser hos han og jeg synes det ble litt før mye kaos nede i stua. Gikk opp på rommet til datterer hans (som ikke var der, da) og sov der. Kompisen til broren min kom opp, og den natten snudde livet mitt seg opp ned.

Broren min fikk vite dette, og han kuttet kontakt med kompisen sin. 1 år etter, kommer altså broren min og skriker ut at han har en overasskelse, jeg går ut på gårdsplassen, og ser kompisen hans og 2 andre venner av broren min, ved bilen hans... Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg savner han uansett om han gjorde noe dumt akkurat der...

Må legge til at jeg savner IKKE denne festen!

Skrevet

Javel? fordi du lå med kompisen til sin bror så har din bror kuttet kontakt med deg ? er det sånn å forstå?

hm...merkelig

Skrevet

Lå med kompisen til broren? Neinei.. Livet mitt ble snudd opp ned pga overgrep AV kompisen til broren min. Broren min har ikke kuttet kontakt med meg, men jeg har kuttet kontakten med han, akkurat pga at han møtte opp med han, og flere venner..

Skrevet

forstår ikke helt hva han har gjort?

Og om man savner så bør man tilgi, om ikke annet for å komme videre i livet.

Skrevet

Dette har du da vitterlig skrevet om før....og da nevnte du ingenting om at broren din SKREK til deg. Bare at han dukket opp med denne kompisen på slep.

Skrevet

Jeg har skrevet om dette før ja. Jeg låste meg inne på badet.. Jeg skrev muligens ikke at han skrek til meg, men det er DET han gjorde.

Skrevet

greit nok å prøve å gjøre ting litt spennende, men kjære vene! Fortell alt i HI du, så skjønner vi hva i all verden du skal fram til!

Dette er jo som disse fb-statusene: "stakkar meg..." "verden er urettferdig" osv, og når folk spør hva, så får de ikke skikkelig svar...

Skrevet

Du skriver at du savner broren din og at du brukte å "ake" med ham i bilen.

Og så skal vi liksom skjønne ut av det, at du er utsatt for et seksuelt overgrep fra brorens kompis?

Skrevet

Ok, det er litt siden dette skjedde, men er ikke lett å bare sputte ut hva som har skjedd helt heller. Derfor hintet jeg litt?

men jeg har ikke sagt dere SKAL skjønne noe, jeg svarer om det blir spørsmål.. Og jeg svarte at det var SLIK, og kanskje jeg formulerte meg litt rart, ja. Men har da aldri sagt dere SKAL noe?

Skrevet

Broren ble kanskje sint fordi tanta hadde sex på niesens rom (datteren hans). Selv om datteren altså ikke var til stede.

Skrevet

Så siden hi fortalte litt rart, skal hun bare få tull etter seg?

Skrevet

Leste historien din sist. Har han prøvd å ta kontakt med deg i ettertid, eller har han gitt faen?

Skrevet

Han har prøvd i starten av alt, men ettersom jeg sa at jeg ikke ville ha noe med han, har han akseptert det..

Skrevet

Hva med å ta seg en voksen prat, om hvorfor han gjorde en slik ting, som såret deg så dypt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...