Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 hvilket abonement har dere? annbefalinger mottas med takk:) skal kjøpe meg ny tlf fort:)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har Telenor, er strålende fornøyd med det
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 takk for svar:) men glemte jo å spørre hvor mye dere betaler i mnd på dette? -HI
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Netcom Italk medium tror jeg det heter. Betalte 699 i mnd i et år binding. Nå 499 i mnd. Det inngår 400 ringemin. 400 SMS. Og 40 MMS. + 1000 mb fri tilgang til internett tror jeg. Synes det er helt topp. Selvom jeg ikke bruker tlf så mye. Men fint og ha muligheten.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Onecall til 199 pr mnd. 500 minutter, 500 sms og 500 mb data. I kampanjeperioden nå har jeg fri data (frem til april tror jeg det er). Fikk telefonen i gave, uten binding.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 men når en bruker iphone, bruker man MB data hele tiden? altså, er den alltid koblet opp til internett og isåfall får man ikke en heftig regning da???? -ikke Hi, Men vurderer iphone
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #9 Skrevet 21. oktober 2011 Nei bare når man er inne på nettet. Men de fleste apper som trafikanten og maps og sånt bruker nett. Spill bruker ikke nett, iallefall ikke de jeg spiller.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #10 Skrevet 21. oktober 2011 men vist en laster ned en app som koster f.eks 20 kr. bruker man da nettet hver gang man bruker appen og må betale deretter?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #11 Skrevet 21. oktober 2011 Det spørs hvilken app det er..som hvis du feks går på trafikanten får å se når neste buss går..da bruker du nettet, når du søker på dette. men hvis du har f.eks spillet angry birds og vil spille det når du har lasta det ned bruker du ikke noe nett når du spiller dette. Hvis du er redd for at man skal bruke mb når du er i utlandet feks. kan man sette den i "flymodus" da kan man ikke komme på nett, på den måten kan du jo teste ut hvilke apper som bruker nett også
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #13 Skrevet 21. oktober 2011 åh, så smart! tusen takk for gode tips og råd:)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #14 Skrevet 21. oktober 2011 Når du kjøper en app, uansett hvilken telefon det er, må du sjekke hva som står av info like før du laster den ned. Tror infoen kommer med rød skrift. Der står det om appen har full tilgang til internett når det gjelder oppdatering osv. F.eks på en vær-app jeg lastet ned sto det i infoen til programmet (etter nedlasting) at jeg kunne velge mellom oppdatering 1, 4 eller 12 ganger i døgnet. En annen vær-app kunne jeg ikke endre på. Når man er påkoblet nett fra hjem/skole/buss/bibliotek koster det ikke penger mener jeg. Roaming bør man iallefall ha slått av når man drar ut av landet, det er derfor man har hørt om disse med gigaregninger.. 10 000 - 100 000 kr etter sydentur osv. Da har de glemt å slå av roaming og i tillegg har hatt diverse ting til nedlastning. Jeg har regning på ca 200 kr mnd, og fikk ikke forstørret da jeg gikk over til touch-telefon da jeg googlet litt rundt om roaming på forhånd. Jeg ville ikke ha ei dyr regning!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #15 Skrevet 21. oktober 2011 hva er roaming, og hvordan slår man dette av? -ikke hi, men jeg har iphone og vil ikke ha dyre regninger:P
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #16 Skrevet 21. oktober 2011 Ja det er sant, hvis det er trådlås netttilgang der man bruker iphonen bruker man ikke egne mb. og det var roaming det het ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå