Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Er så irriterende! Føles ut som "vi" er tilbake på fjortisstadiet! Når samboeren min har besøk, så føler jeg meg så overflødig som det bare er mulig å være til tider.. Han kan sitte i sofaen sammen med kompisen, og nærmest småhviske til hverandre, mens jeg sitter rett over i den andre sofaen. Så bryter de ut i liten latter, men mens de samtidig prøver å "skjule at det er noe de hvisker om". Så satt han faktisk der også og åpenlyst skrev noe på PC'en sin så kompisen sin skulle lese. Og kompisen nikker bekreftende tilbake.. Slik kan de sitte lenge... Hvis det er så hemmelig, kan de ikke bare gå ut et annet privat sted da? Kjenner at jeg rett og slett føler meg smådum! Og ja, jeg har også private samtaler med mine venninner som samboer ikke trenger å høre, men det er når han absolutt ikke er tilstede! Sitter ikke å skriver hemmelige beskjeder til henne på pc skjermen (når hun sitter rett påsiden av), og hvor hun deretter nikker enig eller svarer "Mm, ja eller nei" .....!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 HI Jeg ble faktisk irritert på han tidligere, og sa til han (etter at kompisen var dratt), at neste gang kan de møtes et annet sted. Så slipper jeg hvertfall å være i veien, eller hva det er jeg er. Sa også at han får meg til å fremstå som litt dum foran kompisen når han holder på slik. Deeeet kunne han ikke forstå nei..Og, de hadde da slettes ikke hvisket og tiskret.. Herreguud. Så jeg er fremdeles dum, med andre ord?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 svar da! Skal jeg beklage følelsene mine ovenfor samboer, eller skal jeg "ståpåmitt"?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Hvor gammel er han? Han høres ut som en 14åring jo.. Jeg hadde rablet hvis min samboer hadde gjort det
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 jeg hadde ledd meg i hjel dersom min samboer hadde holdt på sånn og jeg hadde så absolutt komentert det mens de holdt på. Voksne mennesker driver vel ikke på sånn.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 HI Ja, jeg kjenner at jeg er enda sur! Verste er jo at når kompisen drar, og jeg sitter der som et spørsmålstegn, så oppfører jo samboeren min seg sååå hyggelig og blablabla. På en slik måte at man skulle lure om han har dårlig samvittighet, så han vet nok hvordan han oppfører seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå