Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 "hun skryter hele tiden om hunden, men aldri om *****" sa svigemor om oldemor idag. Kan man virkelig sidestille en hund med et barn? De snakker om at hunden er det andre barnebarnet deres. Min svigesøster er nå 30 år skaffet seg en hund for et år. Vi passer på hunden hele tiden om ikke svigemor tar den. Jeg skjønner godt ønsket om å ta vare på noe, men det er jo klart at det ikke blir gjort. Man bestiller ikke seg utenlandsturer for å så bare ta det som en selvfølge at noen stiller opp i 2 uker. Idag spurte jeg om hvorfor svigemor hadde hunden idag, fikk jeg bare til svar at hun ikke ville snakke om det. Vi har nettopp hatt den vi også, men da var det at hun ikke ville at hunden skulle være hjemme alene mens hun var på jobb. Argh jeg blir så sint på dette, ingen vil si noe til henne heller. Jeg er glad i hunder og vokst opp med hund. Men dette blir formye. Jeg og samboern min har 2 heltidsjobber + en liten datter på 2år. Han sier ja, jeg er den store stygge ulven nå, å sier nei!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Prøver igjen... Hjelpe meg... Ikke store problemer dere har i livene deres skjønner jeg....
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Nei det er vell ikke det Man skulle tro man kunne ta ansvar i en alder av 30 år? Blir irritert over at hunden er til oss hele tiden. Det å skaffe seg hund, er jo et ansvar for eieren. Ikke hele slekta.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 HVEM er da 30 år og ikke tar ansvar? Og hva er du sint for?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 svigesøster Jeg blir sint at hun tar det som en selvfølge at vi stiller opp hele tiden for henne. Hun tar ikke ansvar for noen ting. Hun skjeller ut folk på familieselvskap, kaller datteren min for drittunge. Det provoserer meg at ingen sier noenting til henne fordi de er redd for henne.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 ???????? Tror du må lese gjennom det du skriver før du poster det her, for innlegget ditt henger ikke på greip i det hele tatt! For det første: svigermor om oldemor???? Jeg skjønte ikke hva du mente her. Og hva er problemet med svigermor og svigersøster og hunden? Passer ikke svigermor ofte nok ungen din? Eller passer hun for ofte hunden? Hva er problemstillingen? Nei, dette ble bare tull...Du får prøve igjen.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Gurimalla. Sjelden jeg har sett noen ha så problemer med å formulere, forklare og komme til poenget. Skjønte veldig lite av dette.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 Oldemoren til barnet til HI skryter mer om hunden til Hi's svigersøster enn om oldebarnet sitt. Dette har svigermoren fortalt. Hi og svigerforeldrene må hele tiden passe på denne hunden, og det er irriterende.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #11 Skrevet 20. oktober 2011 hahahahaha sametruse og for å svare deg: kjøp en hamster, tren den til å sitte, spør din tantes grandonkel om han kan passe den og så spør du sigerdatteren til oldemoren din om hun syns at han tar godt nok vare på din datters hamsters onkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå