Gå til innhold

Velge hunden ovenfor barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er veldig sårende at min svigemor forteller om at oldemoren til barnet mitt foretrekker hunden til svigesøstra mi forran datteren min. "hun skryter uhemmet om hunden, men hun skryter aldri om *****" som hun sa idag.

Du kan virkelig ikke sidestille et barn med en hund, ikke misforstå meg jeg elsker hunder. Men jeg tenker på datteren min som kanskje oppfatter dette. Håper ikke det.

Hunden passer vi på hele tiden om ikke så passer svigemor den. Dette er en hund som skal kun plasseres bort et år. Men allikavell virker det som dette er vanskelig for svigers å ta vare på den.

Argh! jeg sprekker snart, må da faen meg kunne ta ansvar når man er 30 år skulle man tro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her forstod jeg INGENTING. Og jeg leste det to ganger i forsøket.

Hva snakker du om? Oldemor, svigermor, hund i alle tilfeller og 30 år? Hva er greia liksom?

Skrevet

Jeg har også forsøkt å forstå dette. Men det er ikke mulig. Er du full HI?

Når det gjelder oldemoren er det ikke hun som har bedt deg få barn. Kanskje hun er mer glad i hunder, ikke noe uvanlig det.

Skrevet

Det er da ikke noe krav til oldemødre at de skal snakke om oldebarna sine halve dagen. Vil tro det faller seg mer naturlig å skryte om en hund, faktisk.

Skrevet

Skjønte det ikke jeg heller :-(

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Hihihi dette minner meg om innlegget om to biler der den ene hadde forsvunnet fra garasjen og mannen hadde mistet den andre og noe registreringsgreier...

Moro!

Skrevet

Altså! En oldemor på 30 år kan en ikke forvente så mye av! Hun forstår nok ikke så mye, for hun har vært opptatt med alle hundene, som sikkert også er under 30 år.

Skrevet

Gøy lesning ;D Skjønte ikke så mye da..

Skrevet

Ja, jeg visst det, at hunden til oldemor sin svigermor, sin svigersøster sitt barnebarn sin hund. SKulle bare mangle at en 30 år gammel kjøter skulle klare å ta vare på seg selv nå når oldemor er død.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...