Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Skal bestille ny jakke til lillefrøken men klarer ikke bestemme meg helt. Liker veldig godt den første i fargen grønn men den blir kanskje litt kald? Jakken skal ikke brukes i barnehagen bare hjemme når vi skal bort på besøk og sånn. De to andre er jo tjukkere så kanskje de er lurere? http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=52305&productId=335888&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_24/PID-211514(SparBase).aspx http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_24/PID-211517(SparBase).aspx
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Egentig likte jeg ikke noen av dem, men best var den siste.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 For å være helt ærlig så ville jeg ikke kjøpt noen av dem;) Ikke min smak i det hele tatt. Men om du må ha en av dem så hadde jeg gått for den lange grå aktige...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Den midterste linken:-) H&M har fått inn kjempefine boblejakker til de små, kjøpte selv en rød jakke (som er litt lang) med belte i midjen. Nuuudelig! Den er ikke på nettbutikken til hm, men skal være i butikkene:-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Uff, de på sparkjøp var virkelig guffne. Kunne kanskje gått for den rosa som du viste i grønn på laredoute.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg likte ingen av de..Hadde sett meg mere rundt om jeg kom over noe som var finere (kan umulig ta lang tid å finne finere enn de der!)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Syns også at jakkene var stygge. Men hvis du virkelig vil kjøpe en av dem, så går for den grønne.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Gå og se litt på H&M, Lindex så finner du noe bedre. name it er også ok priset. De jakkene var ikke så fine.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 Oisann, de var ikke mye fine... Her snakker vi virkelig smak og behag. Til nøds jakke nummer en, men da i rosa - men personlig hadde jeg ikke ønsket meg noen, ikke engang gratis.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #10 Skrevet 20. oktober 2011 Absolutt ingen av de:( Gå heller på HM, Cubus, Lindex el og kjøpe en kåpe eller jentejakke
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #11 Skrevet 21. oktober 2011 jeg ville valgt den første, men i rosa
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #12 Skrevet 21. oktober 2011 Det kommer jo ann på hva du skal bruke de til, dette er jo ikke noen lekejakker. jeg hadde kjøpt den første til hjemmebruk i helger, Det er slike jakker som jeg bruker på senter på lørdager osv men ikke ute for å leke.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #13 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg ville heller valgt en ordentlig jakke som kan brukes både til og fra bhg og hjemme. En skogstad, reima, claire eller lignende, men om du skal ha en ordentlig i bhg og en billig hjemme ville jeg funnet en på cubus, h&m eller Name it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå