Gå til innhold

Noen som har ipad 2 eller Samsung Galaxy her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurdere å kjøpe meg, men er så usikker på hvilken en jeg skal kjøpe.

Ønsker å høre litt for og mot.

Og er det egentlig nødvendig?;)

Har MacBook Pro fra før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ipad2 og jeg savner ettpar ting på den.

USB

Flash

IE

 

Ellers elsker jeg den dypt og inderlig, og trøster meg med at ingen er perfekt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer vurderer disse to. Når har spør på butikker sier samtlige selgere at Galaxy er hakket bedre. Men det som er viktig er jo hva du skal bruke den til? Samboeren skal bruke internett mye, feks aviser og Ipad2 har ikke Flash. Gir visst problemer.

 

Kan ikke Ipad2-elskerne fortelle HVA de bruker den til? Spille på trommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den mest til nettbruk. Ikke noe problem å lese nettaviser eller andre ting på iPad. Bruker den ellers til e-bøker, film, musikk og spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den kun internett, mail,spill,filmer,barnespill og barnebøker. Liker den veldig godt,men savner som sag de tingene jeg nevnte lenger oppe.

10.09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor du savner Internet Explorer. Hva kunne du gjøre med den, som du ikke kan gjøre med Safari?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ipad er så klart best, samsung galaxy er jo en kopi av denne, og det er mange land som ikke selger den pga det. Det at det ikke er flash på ipad er fordi flash er ikke noe bra, noe apple folka har skjønt, det sluker batteriet dit. Ipad er også mye bedre lagd så du trenger ikke være datanerd hvis noe skjer med den, noe man må med en samsung galaxy. Det finnes også mye flere apper til Ipad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er endel småting i Google toolbar jeg ikke får med i safari,som del på ulike sider. Det er også mer tungvindt å dele linker på Facebook med safari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har galaxy og den har elendig batteri! Jeg anbefaler ikke den videre. Det er god ellers, men hvis jeg bruker den til internett og surfing (som var det jeg kjøpte den for) så må jeg lade den veldig ofte. Jeg sendte den tilbake på garantien, men fikk bare beskjed om at alt var bra, så da fikk jeg vel egentlig en bekreftelse på at telefonen er dårlig i seg selv og ikke bare batteriet som var svakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...